6 Μαΐου 2013

Ένα διαφορετικό βραβείο και ένα νέο βραβείο!!!!


Καλησπέρα αγαπημένη μου παρεούλα!!!!
Εύχομαι να περάσατε καλά !!
Το Αναστάσιμο φως είθε να φωτίζει τις ψυχές μας και τις καρδιές μας.


Το διαφορετικό βραβείο που μας χάρισε η γλυκιά Κατερίνα από το  http://positive-thinking-greece.blogspot.gr/.


Πριν απ΄όλα να ευχαριστήσω την Κατερίνα για την ανθρώπινη σκέψη της και την ευκαιρία που μου δίνει να πω ότι συμμετέχω εθελοντικά στον αγώνα ασθενών .
Οπότε αυτό το διαφορετικό βραβείο είναι οτι έχω μάθει μέσα στις ομάδες εθελοντισμού.
1.- Οταν μου δίνεται ο χώρος το κάνω περισσότερο των δύο.
2.-Εύκολα πολύ εύκολα λέω την ΄΄Καλημέρα ΄΄ σε άγνωστο  και είναι μια ευχάριστη έκπληξη  για κάποιους ανθρώπους.
3.-Ολα τα δοκιμάζω , χωρίς να σημαίνει ότι τα καταφέρνω πάντα , αλλά δοκιμάζω..
4.-Προωθώ την αλληλεγγύη και τον εθελοντισμό.


Ένα βραβείο που μου χάρισε η νέα μου φίλη Aby από το http://abycraft.blogspot.gr/
και την ευχαριστώ θερμά.

Οι κανόνες είναι:
1) Αναφέρεις ποιος σου χάρισε το βραβείο και τον ευχαριστείς.
2)Απάντησε στις ερωτήσεις.
3)Δίνεις με τη σειρά σου βραβείο σε 11 blog με λιγότερα από 200 μέλη.
4)Ενημέρωσέ τους για το βραβείο.
5)Ακολουθείς το blog που σου το χάρισε.

Οι ερωτήσεις είναι:
1)Τι σας οδήγησε να ξεκινήσετε το blog σας.
2)Ποιο το θέμα του blog σας/με τι ασχολείται.
3)Από πού βρίσκεται την έμπνευσή σας.
4)Σχεδιάζεται από πριν το περιεχόμενο του blog σας;
5)Έχετε νέες ιδέες για το blog σας;
6)Πόσο χρόνο αφιερώνετε στο blog σας.
7)Ποια είναι η καλύτερη στιγμή για εσάς να δημιουργήσετε;
8)Τι θα θέλατε να ξέρει ο κόσμος για εσάς;
9)Ποια είναι τα χόμπυ σας.

Με χαρά απαντώ .
1)Η αγάπη μου για επικοινωνία , μοίρασμα  ιδεών, απόψεων και ενδιαφερόντων σε ότι αφορά τις χειροποίητες δημιουργίες.
2)Στο blog μου υπάρχουν κυρίως χειροποίητα κοσμήματα.
3)Με εμπνέει η φύση .
4)Οχι , θέλω να είμαι εγώ.
5)Πολλές ιδέες , σκέψεις , αλλά λίγο χρόνο.
6)Αφιερώνω χρόνο να απαντώ στα σχόλια των φίλων που με τιμούν με την παρουσία τους και κατ΄επέκταση να επισκέπτομαι και τον δικό τους χώρο.
7)Όταν έχω χρόνο , την ιδέα την έχω καταγράψει.
8)Είμαι μητέρα δύο κοριτσιών και θα ήθελα να ζω σε επαρχιακή πόλη , αλλά κωλύομαι .
9)Ενα ιδιόμορφο χόμπυ είναι να συλλέγω άγρια αρωματικά χόρτα και λουλούδια και τους σπόρους τους , να τα φυτεύω και να χαίρομαι . Φτιάχνω σαπούνι με αγνό ελαιόλαδο και το λατρεύω.

Αυτά για μένα , θα το χαρίσω με τη σειρά μου στις κάτωθι φίλες.

1.-http://vasolef.blogspot.gr/
2.-http://enakathemera.blogspot.gr/
3.-http://giagiakassiani.blogspot.gr/
4.-http://tamystikatismamas.blogspot.gr/
5).-http://xeirosepixeirimata.blogspot.gr/
6.-http://magnadi.blogspot.gr
7.-http://kerinapoiimata.blogspot.gr/
8.-http://creationsbymeeirini.blogspot.gr/
9)http://kallitexnimatadimiourgies.blogspot.gr/
10)http://handmadebluedreams.blogspot.gr/
11)http://xarotoart.blogspot.gr/

Αυτά για απόψε !
Σας φιλώ γλυκά !

36 σχόλια:

  1. Καλημερούδια και καλά ξυπνήματα!Με γειες τα βραβεία τα όμορφα!!!Πέρασε η Λαμπρή και άρχισε η βραβειοβροχή!!!!Σε ευχαριστώ πολύ για την τιμή να με επιλέξεις ανάμεσα στους 11 της απονομής!Το παίρνω και πάω να το μελετήσω!!!
    Φιλιά κτμτρ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά και από μένα! Τα βραβεία κατ΄εμέ είναι μια ευκαιρία καλύτερης γνωριμίας και εσύ Κυριακή μου είσαι νέα μου φίλη και θέλω να σε επισκέπτομαι .Γράφεις υπέροχα και έχει σπάνιο χιούμορ.
      Σε φιλώ

      Διαγραφή
  2. Χρόνια Πολλά Νικόλ μου ! Τα βραβεία σου υπέροχα και να τα χαίρεσαι !
    Το "ιδιόμορφο " χόμπυ "σου νομίζω ότι είναι το καλύτερο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ολυμπία μου ναι είναι πολύ ιδιαίτερη αυτή μου η αγαπημένη πλεον συνήθεια.
      Φιλιά

      Διαγραφή
  3. Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου Νικόλ! Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα και χρόνια πολλά και πάλι! :)
    Εύχομαι να είσαι πάντα αγαπητή και να διακρίνεσαι με ή χωρίς βραβεία!
    Ομολογώ ότι το ιδιόμορφο χόμπυ σου με εξέπληξε ευχάριστα!
    Φιλάκια πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστέα μου , τα βραβεία λειτουργούν σε μένα μόνο ως μέσον μικρών εξομολογήσεων , αφου δεν μιλώ εύκολα για μένα.
      Τρόπος ζωής για μένα το χόμπυ μου !!
      Σε φιλώ πολύ!

      Διαγραφή
  5. Καλή σου μέρα, κούκλα μου!!!
    Συγχαρητήρια για το βραβεία σου!!!
    Μου άρεσαν πολύ οι απαντήσεις που έδωσες και απέδειξες για μια ακόμη φορά, πόσο υπέροχης πάστας άνθρωπος είσαι!!!
    Σε φιλώ πολύ-πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννα μου γλυκιά , μέσα στο διαδίκτυο μόνο αλήθειες μπορείς να πεις και χαίρομαι αφάνταστα που συνάντησα πολλά άτομα με αγάπη , ευαισθησία,ταλαντούχα άτομα .
      Σε φιλώ γλυκά

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα!! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια..
    Συγχαρητήρια για το βραβειάκι σου, το χόμπυ σου όντως πολύ σπάνιο! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και ξέχασα να σου δώσω συγχαρητήρια για τον εθελοντισμό σου..
      :) Ειδικά στις μέρες μας είναι φοβερά πολύτιμος!! Χίλια μπράβο!!

      Διαγραφή
    2. Κατερίνα μου ευχαριστώ και εγώ για την ευκαιρία που μου έδωσες.
      Ομολογώ ότι πρωτομπήκα στον εθελοντισμό από δική μου ανάγκη ,πολύ γρήγορα με βοήθησαν να καταλάβω την παγίδα.
      Από τότε έγινα πιο δυνατή , πήρα συναισθήματα περισσότερα από όσα έδωσα.
      Σε φιλώ με αγάπη

      Διαγραφή
  7. Χρόνια πολλά και Χριστός Ανέστη. Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου. Οι απαντήσεις σου δείχνουν είσαι ένα άτομο με ουσιώδη ενδιαφέροντα!! Καλή συνέχεια σε ότι κάνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη φίλη μου ,να είσαι καλά με ότι κάνεις.
      Σε φιλώ

      Διαγραφή
  8. Σ'ευχαριστώ πολύ για το βραβείο..:)Θα κάνω σύντομα μια εγγραφή και θα το βάλω στο blog μου να το καμαρώνω..:)Καλό απόγευμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Με γεια τα βραβεία σου.Να είσαι καλά να παίρνεις και να δίνεις μόνο χαρές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χρόνια πολλά Νικόλ, με υγεία και χαρά!
    Συγχαρητήρια για τα βραβεία, να τα χαρείς, σου εύχομαι!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Συγχαρητήρια για τα βραβεία που πήρες!!!
    Σε ευχαριστώ πολύ για το βραβείο που μου χάρισες και κυρίως που με σκέφτηκες....συγγνώμη για την καθυστέρηση...αλλά τώρα βρήκα τον χρόνο να ασχοληθώ!
    Καλό σου βράδυ :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλησπέρα(μάλλον καλημέρα τέτοια ώρα).Χριστός Ανέστη!Ευχαριστώ πολύ για το βραβείο.Πριν καμιά ώρα γυρίσαμε από το χωριό του άντρα μου όπου λείπαμε για το Πάσχα.Αύριο θα μπω με την ησυχία μου και θα τοποθετήσω το βραβειάκι μου στο blog μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χαίρε!
    Ένα βραβειάκι σε περιμένει στο σπιτάκι μου!
    Ελπίζω να μην υπάρχει πρόβλημα δεν είχε κάποιο περιορισμό για blog που ήδη το έχουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Συγχαρητήρια Νικόλ μου, με την ευκαιρία των βραβείων μάθαμε και κάτι προσωπικό για εσένα, είμαι λάτρης του εθελοντισμού προσφέροντας τον χρόνο μου και ότι άλλο χρειαστεί.

    Χριστός Ανέστη, πάντα με υγεία και ευτυχία μαζί με τους αγαπημένους σου. Και του χρόνου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Εύη μου , η αλήθεια είναι ότι μέσα από τον εθελοντισμό έμαθα σπουδαία πράγματα και γνώρισα υπέροχους ανθρώπους.
      Χρόνια πολλά και να περνάς όμορφα!

      Διαγραφή
  15. Χριστός Ανέστη, Νικόλ! Να τα χαίρεσαι τα βραβεία σου! Οσο για τις δικές σου απαντήσεις, είναι πραγματικά "από καρδιάς"!
    Φιλια καλημέρας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χρόνια πολλά!Χριστός Ανέστη!Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου,πάντα τέτοια σου εύχομαι!Οι απαντήσεις σου υπέροχες,χαίρομαι που σε γνωρίζουμε καλύτερα μέσα απο αυτές!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χρόνια πολλά Νικόλ!Χριστός Ανέστη!Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου!Νά τά χιλιάσεις!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χριστός Ανέστη!!!
    Συγχαρητήρια για τα βραβεία και πάντα τέτοια να έχεις:))
    Χρόνια Πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χρόνια πολλά Νικόλ μου!!! Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου... Χαίρομαι που είσαι τόσο ανοιχτός και αισιόδοξος άνθρωπος!!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χριστός Ανέστη!!!Χρόνια Πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανοιξιάτικες Δημιουργίες : ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑΣ ΣΑΣ
    http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2013/03/blog-post_5.html
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΑΝΟΙΞΙΑΤΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μπράβο Νικολ μου, ο εθελοντισμός είναι υψιστη μορφη ανθρωπιας. Να συνεχισεις πάντα να είσαι ετσι μεγαλοψυχη και δημιουργικη!
    Φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Χρόνια πολλά!!! Χριστός Ανέστη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Χρόνια πολλά!!
    Χριστός Ανέστη!
    Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου..!!
    Μου άρεσε πολύ και το χόμπυ σου!!..φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Συγχαρητήρια για το βραβειάκι σου..το αξίζιες με το παραπάνω!
    φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή