2 Αυγούστου 2013

Διαδρομές....στο χρόνο!!!

Καλησπέρα αγαπημένη μου παρεούλα , ήδη μου λείπετε, εφ΄όσον δεν έχω καλή σύνδεση , όμως σήμερα έχω κάτι πολύ σπουδαίο να σας παρουσιάσω!

Δ

Διαδρομές λοιπόν στην αφή της φλόγας για την έναρξη  του πολιτιστικού μας Αυγούστου!



Παραθέτω τις φωτογραφίες , χωρίς πολλά λόγια!!




















Η φλόγα μεταφέρθηκε από την Αρκαδική πύλη του χωριού μας στην πλατεία και απόσταση 2 χλμ.
Διεξήχθησαν αγώνες από τα παιδιά , εικόνες και σκηνές μιας άλλης εποχής  που  φωτίζουν την ψυχή μας.
Οι ιέρειες  είναι κορίτσια του χωριού μας και με μεγάλη συγκίνηση , να πω ότι η μικρούλα ιέρεια είναι η εγγονούλα μου.
Σας αφήνω με τη γεύση αυτής της Αρχαιοελληνικής γιορτής !

Το Δ για την ιδέα από το Δελφινάκι 


Φίλες μου αγαπημένες , θέλω με την αγάπη μου να στείλω σε όλες σας την θετική αύρα αυτού του τόπου και να σας ευχηθώ από την καρδιά μου , να περάσετε πολύ όμορφα και να γεμίσετε την ψυχή σας ενέργεια και αγάπη!!!
Φιλιά μαγικά , αρχαιοελληνικά!!!!


22 σχόλια:

  1. Αφού εισέπραξα τα "μαγικά, αρχαιοελληνικά" φιλιά, να σου πω ότι πολύ θα ήθελα να ήμουν εκεί! Μου αρέσουν πολύ αυτού του είδους οι εκδηλώσεις που παραπέμπουν στον πολιτισμό μας, που τόσο "υποφέρει" στις μέρες μας! Μαγικές οι εικόνες!! Μιλάνε από μόνες τους!! Να περνάς πολύ πολύ όμορφα, Νικόλ μου! Ανυπομονώ για ..εκείνο το καφεδάκι με τις πρώτες δροσιές του Σεπτέμβρη!! Φιλιά , και ένα στη μικρή κουκλίτσα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέτοιες σκηνές αναπαράστασης του αρχίου πολιτισμού μας, σου προκαλούν συγκίνηση και δέος, πόσο μάλλον να γίνονται στον τόπο σου και να συμμετέχει και αγαπημένο σου παιδί!!!
    Να χαίρεστε την κουκλίτσα σας και να περνάς υπέροχα!!!
    Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ας το καλό σου, τι έκανες;; Με ξύπνησες από ύπνο βαθύ και θυμήθηκα τις περήφανες ρίζες μου κι έπαθα συγκίνηση.... Πάω να την ξαναπέσω....!!

    ΝΑ ΖΗΣΕΙ ΤΟ ΚΟΥΚΛΙ ΕΓΓΟΝΑΚΙ!!!!
    ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΦΙΛΗΣΕΙΣ ΓΛΥΚΑ!
    ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΚΑΛΑ! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφες εικόνες,να χαίρεσαι και την εγγονούλα σου!!!Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τί όμορφες εικόνες Νικόλ μου!!Πόσο θά ήθελα νά ήμουν εκεί!!!
    Συγχαρητήρια γιά τήν εγγονούλα σου!!Νά τήν χαίρεσαι καί νά τήν καμαρώνης!!!Νά περνάς υπέροχα!!!!Πολλά φιλάκια!!!<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι όμορφες εικόνες!!!Ευχαριστούμε που μας ταξίδεψες εκεί!!!Φιλάκια πολλά και να περνάς υπέροχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καταπληκτική η συμμετοχή σου στο Δέλτα του δελφινοκόριτσου!!!
    Πολύ ωραίες αυτές οι εκδηλώσεις!!! Και να καμαρώνεις και την εγγονούλα σου, ακόμα περισσότερο!! Να την χαίρεστε!!!
    Καλά να περνάς, Νικόλ μου!!!!
    Φιλάκια και καλή Κυριακή!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έπαθα με τη μικρή ιέρεια!
    Να σας ζήσει και να την καμαρώνετε Νικόλ μου!
    Υπέροχες οι ιστορικές διαδρομές σου και σε ευχαριστούμε πολύ για όσα μας μετέφερες!
    Να περνάς καλά!
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλησπέρα,αγαπημένη μου!Μπορεί το σήμα να μην είναι καλό μα εσύ το χρησιμοποιείς με τον καλύτερο τρόπο όταν το έχεις!!!!!
    Τι μαγικές στιγμές!!!!Ζήλεψα!!!!
    Η νεράϊδα σας μια κούκλα!!!!!Να τη χαίρεστε ,Νικόλ μου!!!!!
    Να περνάς υπέροχα!!!!
    Φιλιά από τα γνωστά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να τη χαίρεσαι Μαρία μου τη μικρή σου εγγονούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καταπληκτική η σημερινή διαδρομή!
    Να χαίρεσαι την εγγονούλα σου και μπράβο σε όλους όσους συμμετείχαν!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ξέρεις τι σκέφτηκα μόλις τώρα Μαρία μου; Σου αρέσουν τόσο πολύ οι άγγελοι κ εσύ έχεις ένα ζωντανό αγγελάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημέρα και καλή σου εβδομάδα!
    Πολύ όμορφες οι εικόνες. Να χαίρεσαι την εγγονούλα σου! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλές μου φίλες , ευχαριστώ πολύ όλες σας , όμως δεν έχω καλό σήμα, είναι πολύ ασθενές και δεν μπορώ να αφήσω και τα δικά μου σχόλια.
    Σας φιλώ με μοναδικό τρόπο την κάθε μια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Νικόλ μου μας γέμισες χαρά και Ελλάδα
    Νάσαι καλά πάντα
    Φιλιά πολλά
    Σόφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλησπέρα!Ευχαριστούμε ΠΟΛΥ για τις όμορφες φωτογραφίες.Ελλάδα χώρα του φωτός.Αρχαία Ελλάδα...Πολύ συγκινητικό που η μικρούλα ιέρεια ήταν η εγγονούλα σου.Να τη χαίρεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πως να μην το πούμε οτι η μικρή ιέρεια έκλεψε την παρασταση..Νικόλ μου.. αυτες οι διαδρομες στον χρόνο μας κανουνε να είμαστε περήφανοι που έχουμε μια τέτοια ιστορία αυτή ειναι η Ελλαδα μας.. φιλακια πολλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. κι υστερα γραφεις: απο την ηρεμια του χωριου μου!ΗΡΕΜΙΑ το λες αυτο?
    τι ομορφιες! τί ιστορία!να χαιρεσαι την μικρουλα ιερεια!να γεμισεις τις στιγμες σου με ομορφα συναισθήματα για να εχεις να θυμάσαι!όλα σου πολυ ομορφα!!!πολλα φιλιά!!!!πολλά φιλιά!και στην μικρουλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ευχαριστουμε πολυ Νικολ για τα αρχαιοελληνικα φιλια και γενικα για ολο το ωραιο κλιμα που μας δινεις και ειναι απο τα λιγα πραγματα που μας κανουν πια περηφανους και ανεβαινει λιγο το ηθικο μας, η δε μικρουλα ιερεια ειναι πανεμορφη να τη χαιρεσαι, πολλα φιλια , περνας τελεια νομιζω εκει, παντα ετσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Η ανάρτησή σου με έκανε να ανατριχιάσω!!!
    Πανέμορφη η αίσθηση που αφήνει!!!
    Να τη χαίρεστε τη μικρή σας!!!
    Σε φιλώ πολύ-πολύ, γλυκιά μου!!!
    Να περνάς όμορφα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αγαπημένη μου Νικόλ , η Ελλάδα μας είναι τόσο όμορφη ως χώρα και ως ιστορία και ως μυθολογία (ελληνική μυθολογία) χαίρομαι που τηρούνται τα έθιμα και οι γιορτές...να χαίρεσαι την γλυκιά σου εγγονούλα..πολύ όμορφες οι φωτογραφίες...σ ευχαριστώ για τη συμμετοχή

    ΑπάντησηΔιαγραφή