16 Νοεμβρίου 2015

CHALK PAINT e.t.c. and etc............




Εντάξει θέλω να γράψω πολλά για τη νέα τραγωδία , για όσα μας λεν και όσα μας κρύβουν , για όσα συμβαίνουν μα ξαφνικά , για όσα ανεχόμαστε  να κουβαλάμε , για το αίμα , τη φρίκη , την οργή , την τρομοκρατία που έρχεται  κατευθείαν στα μούτρα μας!!!
Μα σύντομα θα τελειώσει και αυτό και θα αναστατωθούμε το ίδιο για το επόμενο !!!

Έτσι είναι πιο έντιμο για μένα να μιλήσω για κείνα που ξέρω εγώ και είναι δικές μου ευθύνες!!!
Η κατά κόσμον Αλεξάνδρα  η γνωστή μας misirlou σε ανάρτησή της μας έδωσε 
σπιτική chalk paint (κιμωλομπογιά) και πάστα κεριού !!
Τα έφτιαξα και τα δυο και έτσι έστησα πάλι το νέο μου εργαστήρι μετά την έξωσή μου , με τη θεία Πόπη αν θυμάστε....
Με ακρυλικό η πλαστικό χρώμα το αποτέλεσμα είναι εξ ίσου υπέροχο!!!











Η μαγική αυτή κιμωλομπογιά μεταμόρφωσε τα έπιπλα του εργαστηρίου σε χρώματα που 
δείχνουν το χώρο μεγαλύτερο και ζεστό!!!




Βέβαια ο πάγκος εργασίας ήταν κατεστραμμένος  αλλά ξέχασα να βγάλω φωτογραφία !!
Το μικρό μπαμπουδένιο καρεκλάκι βάφτηκε και αυτό για τη μικρούλα βοηθό μου !!

Κόστος υλικών 18 ε τα χρώματα συν 12,50 ε η κιμωλία(ανθρακικό ασβέστιο ) που αγόρασα από φαρμακείο !!!
Και στο τέλος πάστα κεριού!!!


Αυτός ο τοίχος φιλοξενεί δώρα δικά σας , όσα τουλάχιστον  μπορούν να κρεμαστούν !!!




Και οι κούκλες των κοριτσιών μπήκαν σε μια γωνίτσα!!!
Έτσι ήταν όταν φτιάχτηκε , τώρα δεν θέλετε να το δείτε!!!!


Φως!!! Είναι μια λέξη μαγική ...
Φως στην ψυχή μας με λόγια, πράξεις ,σκέψεις ..
Και όμως μοιάζει αδύνατο σαν μακρινό όνειρο !!
Λίγο φως φαναριών από πηλό !!!
Για τις ανάγκες του FRONT, για το παζάρι στο  XEBLOGARISMA.




Τα επιτραπέζια .









Τα κρεμαστά μου.





Και κάποια ιδιαίτερα!!!!


Ευχαριστώ όλους σας που περνάτε από εδώ , ευχαριστώ για το πνεύμα της συμπαράστασης
και της ευαισθησίας !!
Μια μεγάλη αγκαλιά !!!!




88 σχόλια:

  1. Αυτό και αν είναι μεταμόρφωση Νικόλ μου ,άλλαξαν όλα ,έγιναν χαρούμενα ,φωτεινά .Πιο τακτοποιημένο εργαστήρι δεν έχω δει !!!
    Βλέπω σε όλη τη γειτονιά ένα πολύβουο μελίσσι να δουλεύει ασταμάτητα !Τα φαναράκια σου είναι υπέροχα !Καλή συνέχεια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολυμπία μου αυτή η κιμωλομπογιά είναι απίστευτη με δύο χέρια και χωρίς τρίψιμο βάφει τέλεια αν και εγώ πέρασα και τρίτο χέρι !!!Ετσι είναι δουλεύουμε πράγματι σε ρυθμούς Χριστουγεννιάτικους παρά τα θλιβερά νέα !!!
      ΣΕ φιλώ

      Διαγραφή
  2. Τι φοβερός που έγινε ο χώρος σου Νικόλ !!!! Φυσικά και θυμάμαι τη θεία ..... τι καλά που ελευθερώθηκε πάλι το δωμάτιο και έφτιαξες τη "γωνιά" σου για να δημιουργείς. Τα φαναράκια σου είναι καταπληκτικά !!!! Καλό βράδυ και πολλά φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ναι ένα μικρό απαραίτητο ξερίζωμα έγινε με τη θεία τότε .
      Τώρα είναι ελεύθερος χώρος και αποφάσισα να βάψω όπως μου αρέσει το κάθε αδιάφορο αλλά χρήσιμο έπιπλο !!!!
      Ευχαριστώ που είσαι πάντα εδώ Ράνια μου

      Διαγραφή
  3. Περνώ από την γειτονιά σου, διαβάζω και θαυμάζω, όμως αισθάνομαι σα να μην μπορώ να εκφέρω γνώμη καθότι μη ειδικός.
    Μου άρεσαν τα κρεμαστά,

    με όλη μου την αγάπη
    Γαβριήλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γαβρίλη μου και μόνο που περνάς είναι σημαντικό , άλλωστε είναι δικά μου έργα και αυτά που κάνω καλά μπορώ να δείξω !!
      Με αγάπη και μια αγκαλιά !!

      Διαγραφή
  4. Πώς την περίμενα αυτή σου την ανάρτηση, να καμαρώσω το έπιπλο που θα έβαφες!! Τέλειο έγινε, Νικόλ μου, και γενικά το εργαστήρι σου είναι υπέροχο, ευρύχωρο, φωτεινό, και σίγουρα θα είναι πάντα τακτοποιημένο γιατί έχεις πολλούς αποθηκευτικούς χώρους.
    Να το χαρείς, να περνάς ωραίες στιγμές εκεί, μαζί με τα εγγονάκια σου, και να μας δείχνεις και τις όμορφες δημιουργίες σου που τόσο απλόχερα προσφέρεις στα διάφορα μπαζάρ και ιδρύματα.
    Φιλάκια πολλά, καλή συνέχεια και καλή εβδομάδα να έχεις!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οπως βλέπεις Μαριάννα μου για έπιπλο ξεκίνησε και έγιναν πολλά έπιπλα !!! Πραγματικά χάρηκα όλη τη διαδικασία και κυρίως πολύ με ικανοποίησε το αποτέλεσμα με την κιμωλία και την πάστα κεριού!!!Καταλαβαίνεις ότι εκεί μέσα κάθομαι με τις ώρες και κάνω τα πάντα !!!
      Σε φιλώ με τρην αγάπη μου

      Διαγραφή
  5. Με γεια και καλές δημιουργίες σου εύχομαι, που αν κρίνω από όσα είδα παρακάτω είναι παραπάνω από καλές!!!
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Μαρία μου , το ελπίζω ότι θα ζήσουμε υπέροχες στιγμές το εργαστήρι μου και εγώ!!
      Την αγάπη μου

      Διαγραφή
  6. Καλές δημιουργίες Νικόλ μου στο υπέροχο εργαστήρι σου !!!!!!!!!!Φιλάκια και μια μεγάααααααλη αγκαλιά!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου ευχαριστώ που περνάς , να είσαι καλά με ότι κάνεις!! Τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  7. ΌΛΑ θαυμαστά
    τα έργα σου, Νικόλ μας!!!
    Πότε θα μας πεις τις...δόσεις; Μπορεί να ... αρχίσουμε κι εμείς, κάτι...

    Καλή σου μέρα, εκεί πέρα,

    Φιλί και θαυμασμό,
    Υιώτα
    αστοριανή
    ΝΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου φίλη σου βάζω το μπλογκ http://misirlouhandmade.blogspot.gr/ που πήρα και εγώ τις πληροφορίες , με την δεύτερη συνταγή και πραγματικά είναι τέλειο το αποτέλεσμα!!!
      Φιλιά και αγάπη από μένα!!!

      Διαγραφή
  8. Τι ωραίος φωτεινός χώρος!
    ΄Ολα εκεί αποθηκευμένα και τακτοποιημένα για να τα βρίσκεις και να δημιουργείς... ΄Ονειρο ζωής ένα τέτοιο δωματιάκι...
    Οι κατασκευές σου και ιδιαίτερα, τα "ιδιαίτερα" , μου άρεσαν πάρα πολύ!! Καλή συνέχεια σε ότι κι αν δημιουργείς...Καλή δύναμη...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι αλήθεια Αννιώ μου ότι ένας χώρος δημιουργίας μας χρειάζεται και βέβαια είμαι τυχερή που τον έχω ...
      Ευχαριστώ πολύ και καλό ξημέρωμα !!
      Με την αγάπη μου

      Διαγραφή
  9. Τι απίστευτες μεταμορφώσεις έκανες! καταπληκτικό! και με τόσο μικρό κόστος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Όνειρο ζωής ένα εργαστήρι...... ένα τόσο όμορφο και τακτοποιημένο εργαστήρι βέβαια είναι όνειρο άπιαστο!!!! Μπράβο βρε Νικόλ ακολουθώντας την συνταγή της Misirlou έκανες υπέροχη δουλειά, υπέροχες όμως και οι δημιουργίες σου που είναι έτοιμες να ταξιδέψουν για όπου υπάρχει bazaar και ανάγκη!!!! Να έχεις μια όμορφη μέρα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ονειρο ζωής Βίκυ μου το καταλαβαίνω και είμαι τυχερή που έχω αυτό το χώρο και μπορώ να δημιουργώ !!
      Να είσαι καλά έστω και αν δημιουργείς σε όλοοοο το σπίτι , το αποτέλεσμα είναι υπέροχο!!! Τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  11. Ε, πλάκα κάνεις! Το εργαστήριο έγινε σκέτο κουκλί και πραγματικά πολύ φωτεινό! Τα φιλιά μου και μας εύχομαι μια ήσυχη και ειρηνική ημέρα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς η ευχή σου-μας δεν εισακούστηκε Πετράδι μου !!!
      Σε φιλώ με την αγάπη μου

      Διαγραφή
  12. πανέμορφος έγινε ο χώρος σου!!! Σε εμπνέει να δημιουργείς!! Ωραία χρώματα!! Και για μένα...όνειρο ζωής ένας χώρος εργασίας...και με έναν απλό πάγκο εργασίας πάλι ευχαριστημένη θα ήμουν, αλλά είναι δύσκολο!!!
    φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το καταλαβαίνω Κωνσταντίνα μου ότι ένας τέτοιος χώρος είναι δύσκολο να υπάρχει και μάλιστα με τρια μικρά παιδάκια !!
      Να είσαι καλά
      Σε φιλώ

      Διαγραφή
  13. Νικολ μου αγαπημένη καλημέρα!
    Συγχαρητήρια για τις μεταμορφώσεις και τον νέο χώρο.
    Πραγματικά έγινε υπέροχος
    Το κοιτάζω και μου δίνει μια έντονη χαρά και μια θετική ενέργεια
    Πιστευω πως το αποτελεσμα αξιζε την οποια κουραση θα ειχε, γιατι θα ειχε πιστευω.
    Μπραβο σου
    Φιλια πολλα πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω Κικίτσα μου ότι ο προσωπικός μας χώρος έχει τα χρώματα και την εικόνα του εαυτού μας και είναι κομμάτι μου .
      Σ΄ευχαριστώ για όλα σου τα καλά και σου στέλνω την αγάπη και την αγκαλιά μου !!!

      Διαγραφή
  14. Μάλλον πρέπει να τη δοκιμάσω κι εγώ αυτή την μπογιά !
    Υπέροχα τα έκανες Νικόλ μου
    Μπράβο για όλα. μα κυρίως για τη ψυχή !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να την δοκιμάσεις οπωσδήποτε Αριστέα μου !!! Η Μυσιρλού είναι πολύ ψαγμένη και οτι προτείνει είναι δοκιμασμένο !!
      Ευχαριστώ για όλα σου !!!
      Σε φιλώ γλυκά

      Διαγραφή
  15. Φανταστική μεταμόρφωση!!! Τέλειες και οι δημιουργίες σου και σου αξίζουν πολλά μπράβο για την προσφορά σου σε αυτούς που το έχουν ανάγκη.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα και εγώ έμεινα άφωνη , αλλά επειδή εμπιστεύομαι απόλυτα την Μυσιρλού ήμουν σίγουρη από την αρχή , αλλά και πάλι τα χαζεύω !!!
      Να είσαι καλά Ελένη μου
      Φιλάκια καλή μου

      Διαγραφή
  16. Αυτή η chalk paint μ' έχει κάνει να χάσω τον ύπνο μου!!! Πρέπει οπωσδήποτε να τη δοκιμάσω και ακόμα δεν το έχω κάνει.
    Πανέμορφα τα πήλινα σου, Νικόλ, όσο για το εργαστήρι σου, δεν έχω λόγια να περιγράψω τη... ζήλια μου!!!
    Περιττό να σου πω πως θα αντιγράψω τα κηροπήγια σου!!!! Στο περίπου, φυσικά.
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα εντυπωσιαστείς και από τη χαρά σου θα περιμένεις να ξημερώσει για να ξαναβάψεις Φιλία μου !!
      Εσύ που με πηλό φτιάχνεις όνειρα είναι τόσο εύκολο να κάνεις και φαναράκια !!! Αλλωστε τις πιο πολλές ιδέες τις πήρα από πίντερεστ μεριά!!!
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  17. Πανέμορφος ο χώρος κι οι δημιουργίες σου
    εξαιρετικές και πρωτότυπες!!

    Την καλημέρα μου Νικόλ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλολέρωτο, φιλεναδού μου!!!! Και καλές δημιουργίες!!!!
    Και καλή δύναμη !!!!
    ΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα!!!! Γίνεται της τρελής Κορινάκι μου !!!! Χαμός σου λέω
      Φιλάκια και στις δυο με την αγάπη που σας έχω!!

      Διαγραφή
  19. Με αυτό το μαγικό υλικό Νικόλ μου, θαυματούργησες !!! Το έργαστήρι σου γεμάτο φως και θετική ενέργεια σίγουρα είναι ο τέλειο χώρος για δημιουργίες....και τι δημιουργίες, εμπνευσμένες και εμπλουτισμένες με άπειρη αγάπη προσφοράς....!!! Θαυμάσια τα πήλινά σου, πολύ ιδιαίτερα τα πανέμορφα κρεμαστά σου, τα ζήλεψα όλα, όπως και την υποδειγματική τάξη στο εργαστήρι σου !!! Φιλιάαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλαυδία μου είναι πράγματι όσα λες και ακόμα παραπάνω χώρος αυτοσυγκέντρωσης και γαλήνης !!!Με όσα μας πονούν , έχουμε την ανάγκη για φως και γαλήνη !!!
      Φιλάκια σου στέλνω

      Διαγραφή
  20. Μεταμορφώθηκε στην κυριολεξία! Θα ήθελα πολύ μερικές εξηγήσεις για τα υλικά και τη χρήση τους.
    Θα τα πούμε κάποια στιγμή Μαρία μου ναι;
    Συγχαρητήρια για τις κατασκευές, τις μεταμορφώσεις, την τάξη και την αρχοντιά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οτι και όποτε θες εδώ παρούσα !!!
      Φιλιά της αγάπης σου στέλνω !!!

      Διαγραφή
  21. Πανέμορφος ο χώρος σου Νικόλ!!!αυτή τη μπογιά την έχω φτιάξει με αρμόστοκο την είχα δει κι εγώ στη μισιρλού αλλά δεν έμεινα ευχαριστημένη,μετά από μέρες έπηζε πολύ,τώρα θα δοκιμάσω με το ασβέστιο..αν βρω...και φυσικά θα φτιάξω την πάστα κεριού..έχω να βάψω!!!!...καλές δημιουργίες!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και όμως Δέσποινα αν δοκιμάσεις τη συνταγή κε την κιμωλία ( ανθρακικό ασβέστιο ) θα αλλάξεις γνώμη παντελώς!!!ΔΕν παθαίνει τίποτα λέμε!! Αν το παραγγείλεις σε φαρμακείο θα στο φέρουν , καλή αρχή !!
      Πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  22. Πολύ όμορφο το εργαστήριό σου Μαρία! Ζηλεύω! Όλα τόσο τακτοποιημένα και περιποιημένα! Και για τα φαναράκια δεν έχω λόγια...είναι απλά υπέροχα! Ένα μεγάλο μπράβο και καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Σωτηρία μου , το ξέρω ότι είναι πολυτέλεια να έχεις ένα δικό σου χώρο !!! Να είσαι καλά
      Σε φιλώ πολύ

      Διαγραφή
  23. Λατρεύω να βλέπω τέτοιες δημιουργίες. Παίρνεις ένα αντικείμενο, π.χ. ένα έπιπλο και το μεταμορφώνεις και γίνεται κάτι άλλο, κάτι καινούργιο!
    Μπράβο! Συγχαρητήρια Νικόλ μου!
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Μαρία μου με τις τεχνικές που υπάρχουν μπορείς ν΄αλλάξεις τα πάντα και είναι πολύ ωραίο αυτό!!!
      Σε φιλώ κοριτσάκι μου

      Διαγραφή
  24. Νικόλ μου,
    το εργαστήριό σου θα το ζήλευαν πολλοί.
    Επίσης το διάκοσμό του αλλά και τις κατασκευές σου.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Φλώρα μου είναι αλήθεια ότι τον χρειαζόμαστε αυτό το χώρο αλλά ξέρω ότι δύσκολα τον έχει κάποιος !!
      ΣΕ φιλώ με την αγάπη μου

      Διαγραφή
  25. Πόσο χάρηκα που έστησες και πάλι το εργαστήρι σου! Έκανες υπέροχη δουλειά. Σου εύχομαι να είσαι γερή να δημιουργείς με έμπνευση!
    (Συγκινήθηκα βλέποντας και το πινακάκι που σου είχα στείλει να κρέμεται κάπου εκεί... χαίρομαι που σε συντροφεύει!)
    Τα φαναράκια σου τέλεια!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πάλι Ελλη μου αυτή είναι η αλήθεια !!
      Τα δώρα μου έχουν ξεχωριστή θέση γιατί προέρχονται από ανθρώπους που με επέλεξαν να είμαι φίλη τους !!
      Σε φιλώ δυνατή

      Διαγραφή
  26. Η τέλεια μεταμόρφωση!!!!!!!!!!Αξιοζήλευτο το εργαστήρι σου!!!!!!
    Είδες τι θαύματα κάνει η chalk paint;Με τη βοήθεια σου βέβαια!!!!
    Τα φαναράκια σου πανέμορφα!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να σου πω Ρένα μου !!Είναι τόσο ωραίο το αποτέλεσμα!!
      Τα φιλιά και την αγάπη μου

      Διαγραφή
  27. καλό βράδυ Νικόλ μου ...τη όμορφο που έγινε το εργαστήριο σου ...το chalk paint είναι λίγο επικίνδυνο χαχαχα αν αρχίσεις να βάφεις δεν
    σταματάς ........μου άρεσαν πολύ τα φαναράκια σου Μπραβο σου !!!!
    φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Και με ΝΕΟΝ η εξωτερική επιγραφή να γράφει: "Διακόσμησεις εσωτερικών χώρων Νικόλ". Κι εμείς η πελατεία σου, amiga. Ώστε γίνονται τέτοια θαύματα με το chalk paint;
    Θα χρειάζεται βέβαια και φαντασία και μεράκι και καλό χέρι!

    Να 'σαι καλά κοπέλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μετά την τιμητική επιγραφή να πω ότι πελάτες δεν έχω , μα ούτε θα έχω μόνο φίλους που με γνώμονα την αγάπη και την υπομονή μπορώ να προσφέρω ...
      Να περνά καλά εκεί μακριά μας!!

      Διαγραφή
  29. Ω, κορίτσι μου! Τί όμορφος χώρος! Πολύ γλυκά χρώματα!
    (Σιγά να μην πιστέψω πως δεν είναι πλέον στην ίδια κατάσταση που ήταν όταν έβγαλες τις φωτογραφίες!)
    ;-)
    Πολύ όμορφες και οι δημιουργίες σου! Θα ακτινοβολήσουν και θα σκορπίσουν φως, κορίτσι μου!
    Να είσαι καλά πάντα! ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Γιάννα μου είναι πράγματι όπως ακριβώς μου ταιριάζει σε παλ αποχρώσεις .
      Να είσαι καλά και σου στέλνω αγάπη και φιλιά

      Διαγραφή
  30. μακάρι να ηξερα να φτιαχνω κι εγω κάτι και να ηρεμώ!
    Σε θαυμάζω ,όπως και όλες σας ,που είστε τόσο δημιουργικές!
    Πανέμορφα όλα!
    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ να πας στο Πυργόσπιτο της Αριστέας και θα μάθεις , πάρε και τα μικρά να ζωγραφίζουν φύλλα η κανένα τοίχο της οικοδέσποινας!!
      Να είσαι καλά !!!

      Διαγραφή
  31. Συγχαρητήρια Νικόλ μου! Έκανες θαυμάσια δουλειά!
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Τα ταχτοποίησες.. τα έβαψες... τα συμμαζεψες, τι αλλο να θελουν για να σου δώσουν τα υλικα τους για τις ομορφες εμνευσμένες δημιουργίες σου Νικολ΄μου..!! τι ωραία να έχεις ενα δικο σου χώρο..!!! τα φαναρακια σου τα λετρεψα αλλα τα κρεμαστα σου ακομα περισσότερο... πολύ δουλεια ο πηλός φιλεναδα ... ομως το αποτελεσμα σε ανταμείβει.....αααααα και εγω έχω ενα τέτοιο κομματι τοιχου για τα δώρακια της αγαπη σας... και εδω και στο εξοχικο.. θελω να σας έχω μαζι μου... να είσαι καλα Νικολ μου και να κανεις πολλες και όμορφες δημιουργίες... σε ενα τόσο ομορφο χώρο σου σιγουρα θα απολαμβανεις να το κάνεις..χαίρομαι πολύ τις γυναίκες που τα καταφέρνουν με τα σπιπλα και τα υπόλοιπα... καλο σου βράδυ... φιλακιααααα θα τα πούμε...ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλάκι μου μάζεψα ότι είχα στην αποθήκη ( έχω και πολλά άλλα ) και αποφάσισα να τα βάψω !!! Οι συνταγές της Αλεξάνδρας είναι εγγύηση και λέω αν δεν μου βγει κάτι λάθος κάνω !! Τέλος πάντων όσοι το είδαν από κοντά , θυμήθηκαν πόσα έχουν για βάψιμο !!! Το γέλιο που έχει πέσει !!! Τους είπα μέχρι τα Χριστούγεννα ούτε ανάσα προλαβαίνω .. τι να κάνω η γυναίκα .. τρέχω αλλά και μου αρέσει !!!Το καλοκαίρι έβαψα τις μπαμπού βιβλιοθήκες της μικρής και μου βγήκαν τα χέρια στο τρίψιμο!!! Τώρα αυτή η ηκιμωλομπογιά είναι απίθανη !!
      Τα φιλιά μου πολλά και δυνατά

      Διαγραφή
  33. Υπέροχα έγιναν όλα. Και το εργαστήρι σου το ζηλεύωωωωωωω. Θαυμάσιο να έχεις χώρο δικό σου. Πάω στη φίλη που έδωσε τα υλικά να δω τι θα μάθω και εγώ γιατί αυτή την τεχνική δεν την ξέρω.
    Να σαι καλά Νικόλ μου και πολύ σωστά που καταπιάνεσαι με πράγματα που έχεις εσύ την ευθύνη τους.
    Καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι μοναδική πολυτέλεια το εργαστήρι Αννα μου .
      Να είσαι καλά και αν θες κάτι για βάψιμο μου λες !!!
      Καλή εβδομάδα εύχομαι

      Διαγραφή
  34. Του έδωσες και κατάλαβε!!! Το χρώμα πάντα μου φτιάχνει τη διάθεση. Μπράβο για όλες τις δημιουργίες. Τα τελευταία, τα "ιδιαίτερα" μου κέντρισαν το ενδιαφέρον!!! Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για ένα έπιπλο ξεκίνησα δοκιμαστικά αλλά το αποτέλεσμα του πρώτου μου άρεσε και έτσι ολοκληρώθηκε το εργαστήρι !!!
      Ευχαριστώ Ευγενία και σου εύχομαι μια καλή εβδομάδα

      Διαγραφή
  35. Είναι στα προσεχή μου σχέδια αυτή η μπογιά Νικόλ μου.
    Δεν το πιστεύω το αποτέλεσμα! .
    Κι όσο σκέφτομαι ότι πριν καιρό είχα πετάξει ένα ντουλάπι σκούρο, γιατί νόμιζα ότι δεν μπορούσα να το κάνω τίποτε.
    Γειά στα χέρια σου.
    Τα πήλινα σου, θαυμάσια.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέταξε ςκαι το ομολογείς!!! Δεν πετάμε τίποτα λέμε , αυτή η μπογιά κάνει για σκούρα έπιπλα για μέταλλα , κεραμικά και ότι βάλει ο νους !!
      Καλή και σούπερ δημιουργική εβδομάδα σου εύχομαι
      Με πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  36. η Αλεξάνδρα σού έδωσε ... κάτι...κι εσύ μεγαλούργησες!!! Τι θαυμάσια πράγματα είναι αυτά!!!... μπραβο!!!!! Φιλιά στα κορίτσια σου!!!!! Εις το επανιδείν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου και εσύ μας ανεβάζεις τη διάθεση με μουσικές και όχι μόνο επιλογές .
      Την αγάπη μου

      Διαγραφή
  37. Νικολίτσα μου το ανέδειξες με τον καλύτερο τρόπο το εργαστήρι σου!! Δεν θα σου κάνει καρδιά να φεύγεις από κει φαντάζομαι!!! Μπράβο σου!! Είναι πανέμορφα αυτά τα παστέλ!!
    Οσο για τα πήλινα είναι σούπερ!! Καλή επιτυχία εύχομαι και καλή δημιουργική συνέχεια να χεις καλή μου!! Φιλάκια πολλά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριλενάκι μου να είσαι καλά με ότι κάνεις !! Να σου πω βέβαια ότι να ήμουν η μόνη που δεν βγαίνω θα είναι ψέμα . Οσοι έρχονται εκεί μέσα θρονιάζονται !!!
      Σε φιλώ με την αγάπη μου

      Διαγραφή
  38. Νικόλ μου το εργαστήρι σου έγινε καταπληκτικό!! Τι όμορφα που έγιναν όλα τα έπιπλα με την κιμωλομπογιά!! Εκανες υπέροχη δουλειά!! Όσο για τις δημιουργίες σου, τις λάτρεψα όλες!! Καλή συνέχεια και καλή επιτυχία σε όλα!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θάλεια να είσαι καλά με ότι κάνεις εσύ προσωπικά και μαζί με την Γεωργία σου !!!
      Σε φιλώ γκυκά

      Διαγραφή
  39. Καταπληκτική η αλλαγή, αυτή η μπογιά κάνει θαύματα ,Νικόλ,αλλά και τα πήλινά σου υπέροχα!!!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οντως κορίτσια , είχα δει και τις δικές σας μεταμορφώσεις !!
      Να είστε καλά με ότι κάνετε !!
      Σας φιλώ

      Διαγραφή
  40. Πολύ όμορφος ο χώρος σου... είμαι σίγουρη πως πλέον γίνεται κακός χαμός εκεί... μόνο που το φαντάζομαι μ'αρέσει περισσότερο!!!
    Τα φαναράκια σου υπέροχα.
    Φιλιά και καλή Κυριακή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά το λες ελένη κακός χαμός γιατί μπαίνω εγώ έρχονται και οι δυο κόρες , άντε και τα τρία μικρά να δου και να εξερευνήσουν !!!
      Καλή σου εβδομάδα !!1

      Διαγραφή
  41. Τι όμορφο που έγινε το εργαστήριό σου!!!!
    Αλλά και οι δημιουργίες σου δεν πάνε πίσω!!!!
    Καλή βδομάδα!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά με ότι κάνεις Στέλλα μου , και σίγουρα είναι η εποχή των πολλών δημιουργιών !!
      Καλή εβδομάδα

      Διαγραφή
  42. Καλορίζικο το εργαστήριο σου Νικολ μου , καλές και όμορφες δημιουργίες σου εύχομαι .Τα φαναρακια σου μοναδικά και υπέροχα.
    ΥΓ σου έχω στείλει ένα μικρό μικρό δεματάκι για το μπαζαρ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κατερίνα μου , είναι πράγματι ωραία που έχω αυτό το χώρο .
      Ευχαριστώ πολύ και για το δέμα σου , να είσαι καλά με ότι κάνεις !!! Την αγάπη μου

      Διαγραφή
  43. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.................εμεινα αφωνη.....ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΑΙ ΦΘΗΝΑ ΑΛΛΑ ΑΜΑ δεν πιανει το χερι...σαν το δικο μου...δεν θα γινοταν ολο αυτο....τα φαναρακια πανεμορφα....παντα δινεις τον αγωνα σου....σε χαιρομαι γι αυτο......κ σε θαυμαζω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελα Σοφία , είναι τόσο απλή διαδικασία που είμαι σίγουρη αν δοκιμάσεις θα δεις αν πιάνει το χέρι σου .
      Να είσαι καλά και για τις όμορφες εικόνες από τον τόπο σου !!!
      Φιλιά σε σένα και στα κορίτσια σου!!1

      Διαγραφή
  44. Και έμεινα να κοιτάζω το όμορφο τακτοποιημένο εργαστήρι σου, Νικόλ μου!!! Με γειά !! Να χαίρεσαι να δημιουργείς και να προσφέρεις όπου χρειάζεται !!!! Καλολέρωτο, κορίτσι !!! Φιλάκια και καή εβδομάδα να'χεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή