11 Ιανουαρίου 2016

Στην Υγειά μας!!!



Με ένα ποτήρι πορφυρή sangria θα ευχηθώ στην πρώτη ανάρτηση του χρόνου !!!
Υγεία , 
Αγάπη
Ειρήνη !!





Μια συνταγή δοκιμασμένη και με προέλευση από τα πάτρια εδάφη !!!
Δοκιμάστε την και θα την λατρέψετε!!
Η επιλογή του κρασιού είναι το μυστικό της επιτυχίας και μετά από πολλές δοκιμές κατέληξα σε ένα φτηνό πλην όμως καλό κρασί το ροζέ Apelia.

1 λίτρο κρασί 
2 ποτήρια του νερού γρεναδίνη (σιρόπι ροδιού)
χυμό 5 πορτοκαλιών 
χυμός ενός λεμονιού
ψιλικομμένα  φρούτα εποχής και κυρίως δύο αχλάδια και ένα μήλο 
Τα υλικά ανακατεμένα παραμένουν ένα δωδεκάωρο στο ψυγείο!!
Για την λευκή σαγκρία , δεν έχω άποψη αυτήν όμως με το άλικο χρώμα την λατρεύω εγώ , η οικογένεια, οι φίλοι , οι γείτονες ....




Μετά τον απόηχο των γιορτών θέλω να σας δείξω δύο έργα από πηλό!!!
Εχουν φτιαχτεί πριν δύο μήνες με την εξαίρετη Μαρία Κάντζαλη ,
όμως τώρα μπορώ , μετά τις ενασχολήσεις των γιορτών  να τα παρουσιάσω !!!
Το πρώτο έργο μου μοιάζει στα μάτια μου μαγικό , 
από την πρώτη στιγμή που το είδα είχα χαράξει και το όνομα του παραλήπτη!!!




Ηδη βρίσκεται στο ιατρείο του αγαπημένου μας φίλου Γιώργου Π. 
(δεν μου επιτρέπει ν΄αναφέρω το όνομά του )
Ευχαριστούμε γιατρέ που ήσουν επί δέκα και πλέον χρόνια 
τόσο κοντά στον ασθενή σου και κυρίως στα κορίτσια μου !!
Ευχαριστούμε που ήσουν πάντα παρών στα δύσκολα , 
στα πολύ δύσκολα !!!
Ευχαριστούμε που είσαι ένας πολύτιμος έντιμος γιατρός και κυρίως άνθρωπος !!!
Ευχαριστούμε που μας τιμάς με τη φιλία σου ..την στήριξή σου 
όχι μόνο στη δική μου οικογένεια αλλά και σε όσους σε χρειάζονται 
Ενα αληθινό κόσμημα για τον ιατρικό κόσμο , μακρυά από 
κάθε κίβδηλη και απάνθρωπη κατάσταση ..


Το δεύτερο έργο μια όμορφη πολιτεία ετοιμάζεται και εκείνη να δοθεί 
σε άνθρωπο με αξίες και ηθική !!




Είμαι τυχερή που συνάντησα γιατρό σαν και σένα Γιώργο Ν. 
(ούτε και εσύ θέλεις να αναφέρω το όνομά σου ) .

Αυτή μου η  πρώτη ανάρτηση είναι αφιερωμένη στους δύο σπουδαίους 
ανθρώπους και επιστήμονες γιατί είχα την τύχη να τους συναντήσω και να μάθω πολλά !!!

Ευχαριστώ και εσάς ,όλους μου τους φίλους για όλες τις ευχές 
και πάλι θα το πω  η παρουσία σας εδώ υπήρξε και εξακολουθεί να είναι σημαντική .
Την καλύτερη ευχή μου για όλους!!!
ΥΓΕΙΑ!!



73 σχόλια:

  1. Πανέμορφα και τα δύο δώρα σου, Νικόλ μου, και είναι βέβαιο ότι θα εκτιμηθούν δεόντως από τους παραλήπτες τους.
    'Εχω χρόνια να φτιάξω sangria, και η συνταγή σου με ξεσήκωσε...! Υποθέτω βέβαια ότι για τα δύο ποτήρια γρεναδίνης, εννοείς διαλυμένη με νερό και όχι αδιάλυτο σιρόπι, έτσι δεν είναι?
    Στην υγειά σου και καλή χρονιά να έχουμε!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα μου συνήθως βάζω αδιάλυτη γρεναδίνη που φτιάχνω μόνη μου με λίγη ζάχαρη , του εμπορίου ναι ένα γρεναδίνη και ένα νερό συνήθως!!Να είσαι καλά και να περνάς όμορφα δημιουργώντας !!
      Τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  2. Με ένα ποτήρι πορφυρή sangria θα ευχηθώ στην πρώτη ανάρτηση του χρόνου !!!
    Υγεία ,
    Αγάπη
    Ειρήνη !! Νικόλ

    Φίλη μας, μπορεί να μην... πίνουμε για λόγους υγείας μας... όμως το ίδιο γιορτινά, ΑΝΤΕΥΧΟΜΑΣΤΕ!

    Υιώτα και Δημήτρης,
    Αστοριανή, ΝΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορεί για λόγους υγείας να μην πίνετε Γιώτα μου αλλά ποιός Ελληνας τις μέρες των γιορτών δεν θα τσουγκρίσει ένα ποτήρι κρασί !!!
      Καλές και γαλήνιες μέρες να έχετε !!
      Την αγάπη μου

      Διαγραφή
  3. Καλόν κι ευτυχισμένο χρόνο αγαπητή μου Νικόλ,
    Το δεύτερο έργο το κοίταζα και το ξανκοίταζα,
    Μοιάζει ΠΙΚΑΣΟ
    Όσο για την Sangria μια λέξη γεμάτη αναμνήσεις

    χαιρετισμούς
    με αγάπη
    Γαβριήλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια λέξη γεμάτη αναμνήσεις και απέραντη νοσταλγία Γαβρίλη μου , πόσο καλά το γνωρίζω!
      Οσο για τον Πικάσο καμία σχέση απλά είναι ένα καλοδουλεμένο έργο με πάθος και αγάπη !!!
      Την αγάπη μου πάντα

      Διαγραφή
  4. Νικόλ μου ,στην υγειά σου και σε εσένα με όμορφες στιγμές κοντά στους ανθρώπους που αγαπάς ! Τα έργα σου πανέμορφα ,καλαίσθητα με υπέροχα χρώματα .Οι παραλήπτες θα χαρούν πολύ για τα ανεκτίμητα αυτά δώρα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι προνομιούχα Ολυμπία μου γιατί έμαθα κοντά στην Κάντζαλη τεχνικές που ούτε καν φανταζόμουν και έτσι χαίρομαι πολύ γιατί κάτι ξεχωριστό μπορώ να χαρίσω στους αγαπημένους μου γιατρούς!!! Σε φιλώ με την αγάπη μου

      Διαγραφή
  5. Kαλή χρονιά αγαπημένη μου φίλη!
    Η κίνησή σου και η ευγνωμοσύνη σου στους συγκεκριμένους ανθρώπους ας είναι παράδειγμα ευγνωμοσύνης προς την ανθρωπιά του επαγγέλματος!Που τόσο πολύ μας είναι απαραίτητο, ιδίως όταν το εύθραυστο αυτό υλικό, η υγεία,ταλαντεύεται από διαφόρους για τον καθένα λόγους!
    Στην υγεία λοιπόν!
    Καλή χρονιά σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευλογημένη χρονιά Βαρβάρα μου !! Οταν ανάμεσα σε πολλούς γιατρούς που συναντήσαμε εδώ , στην Αμερική , στο Βέλγιο , στην Βενεζουέλα μου έμειναν δύο χρυσάφια τότε νιώθω υπέρ τυχερή και είναι πολλοί σαν εμένα !! Σε φιλώ με αγάπη

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα αγαπητή μου Νικόλ, ευχές ανταλλάξαμε κατ’ ιδίαν, όμως θα σταθώ, όπως κι η Βαρβάρα στην ευγνωμοσύνη που με τον τρόπο σου χαρίζεις στους δυο γιατρούς σας. Ως συνήθως συμβαίνει μετά τη δωρεά, η χάρη να ξεχνιέται πολύ γρήγορα. Τώρα εσύ ανταποδίδεις αυτό που έλαβες… τότε να ξέρεις πως θα ξαναπάρεις.

    Σου εύχομαι να γευτείς με απόλαυση αυτή τη sangria που είχες την καλοσύνη να μας προσφέρεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στράτο μου όταν διαβείς δύσβατα μονοπάτια αγκαλιά με την αρρώστια , τον φόβο και πολλά αρνητικά συναισθήματα ποτέ δεν ξεχνάς ότι πολύτιμο συναντάς που κανένα δώρο δεν αντικαθιστά τα συναισθήματα ευγνωμοσύνης !!
      Να είσαι καλά με ότι κάνεις

      Διαγραφή
  7. Καλή χρονιά Νικόλ! Τι υπέροχα πραματάκια έφτιαξες πάλι! Καταπληκτική η δασκάλα αλλά και η μαθήτρια.....άριστη!!!!!!! Φιλιά (Αγγελική)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγγελική μου πόσο χαίρομαι που σε ΄΄βλέπω΄΄ εδώ !!Καλή Χρονιά κοριτσάκι μου με αγάπη , υγεία και χαρά !!!
      Σε φιλώ στα μούτρα όπως λέει και το Κορινάκι μας

      Διαγραφή
  8. Νικόλ μου η πρώτη ανάρτηση της νέας χρονιάς σε αντιπροσωπεύει απόλυτα. Δείχνει το ταλέντο σου μα προπάντων δείχνει την Νικόλ ως προσωπικότητα που ξέρει να τιμά τις αξίες.
    Στην υγειά σου η sangria!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου ευχαριστώ και θα σου πω ότι έχεις δίκιο γιατί από το 2015 μου έμειναν δυο υπέροχοι άνθρωποι -γιατροί και θα είναι πάντα οικογενειακοί μας φίλοι , μα είναι πολύ λίγο ότι κάνω !!!
      Σε φιλώ με την αγάπη μου

      Διαγραφή
  9. Μαρία μου καλημέρα.
    Καλή χρονιά.
    Λατρεύω τη σαγκριά και τη μαυροδάφνη.
    Δεν ηξερα οτι μπορεις να την κανεις και πορφυρη και να βαλεις μεσα της γρεναδινη
    γρεναδινη με σπραιτ πινω και μ αρεσει πολυ, αν δεν εχεις δοκιμασει δοκιμασε το, πιστευω θα σου αρεσει.

    Και παμε τωρα στα εργα με τον πηλο
    μπραβο σας
    τι να πω
    ειναι εξαιρετικα και το πρωτο και το δευτερο
    η σκεψη να το δωρισεις στο γιατρο σας συγκινητικη για τους λογους που αναφερεις

    θελω να σου πω οτι σε αγαπαω και σε θαυμαζω πολυ!
    τα φιλια μου αγαπημενη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοριτσάκι μου και εγώ σε αγαπώ και διαβάζοντας το βιβλίο σου είναι σαν να νιώθω την κίνηση της σκέψης σου !!!
      Οτι εγώ κάνω με τα χέρια εσύ τα δημιουργείς με την πένα του μυαλού σου !!
      Περιμένω και το δεύτερο σου !!
      Σε φιλώ με την αγάπη μου

      Διαγραφή
  10. Είσαι τυχερή που είχες αυτούς τους ανθρώπους δίπλα σου. Μπράβο που τους το αναγνωρίζεις!!! Πανέμορφα τα δωράκια που τους ετοίμασες!!! Ευχαριστούμε για την sangria!!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ τυχερή Κατερίνα μου , πάρα πολύ γιατό όλοι ξέρουμε τι επικρατεί στον Ιατρικό κόσμο !!Σε φιλώ και περιμένω ν΄ανταμώσουμε

      Διαγραφή
  11. Πόσο υπέροχο γεγονός να βλέπουν
    κάποιοι το επάγγελμα τους σαν λειτούργημα
    Όσο για το ποτό θαύμασα το χρώμα μιας και
    αλκοόλ δεν πίνω...

    Σε φιλώ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι σπάνιοι αυτοί οι άνθρωποι πλέον Ελένη μου αλλά υπάρχουν και βοηθούν πολλούς ανθρώπους γιατί είναι λειτουργοί!!!
      Σε φιλώ με αγάπη

      Διαγραφή
  12. καλή χρονιά με υγεία και γεμάτη μόνο όμορφες στιγμές!
    τα έργα σου είναι εξαιρετικά!συγχαρητήρια και τυχεροί αυτοί που θα τα χαίρονται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή και χαρούμενη χρονιά επίσης Λίτσα με κάθε καλό στο δρόμο σου και να βλέπουμε τις πρωτότυπες ιδέες σου !!!

      Διαγραφή
  13. Υπέροχα δώρα και θα τα χαρούν οι αποδέκτες σίγουρα,αλλά και συ τυχερή που γνώρισες τόσο σπάνιους ανθρώπους-γιατρούς!
    Όσο για τη σαγκρία θέλω να ρωτήσω, πού διατηρείται μετά; Την καταναλώνεις άμεσα;
    Ευχές αφήνω -και αν σου έχω αφήσει ξανά δεν πειράζει, ναι;χαχιχι -για μια ανέφελη γεμάτη χαμόγελα χρονιά που τόσο τα αξίζεις.
    Να σαι καλά Νικόλ μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η σαγκρία διατηρείται στο ψυγείο για μια εβδομάδα Αννα .
      Να είσαι καλά και να ξέρεις ότι όταν έχεις κοντά σου γιατρούς ανθρώπους είσαι πολύ τυχερός άνθρωπος !!!
      Σε φιλώ

      Διαγραφή
  14. Σπιτική σαγκρια.. μιαμι, θα ήθελα να την φτιαξω! Και οι δημιοργίες σου υπέροχες! φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να την φτιάξεις βέβαια γιατί καμμιά σχέση δεν έχει με ότι έχεις ως τώρα δοκιμάσει !!!
      Τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  15. Όντως, υπάρχουν γιατροί που είναι λειτουργοί και Άνθρωποι και τους αξίζουν οι δημόσιες ευχαριστίες.. Η σανγκρία είναι από τα αγαπημένα μου ποτά (όταν πίνω, πολύ σπάνια) Τα φιλιά μου και καλή εβδομάδα Νικολίτσα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ μόνο λίγο κρασί πίνω καλό μου αλλά η σαγκρία είναι το ποτό των γιορτών !!!
      Φιίά Πετρόνι μου

      Διαγραφή
  16. Λατρεύω σανγκρία! Τα δωράκια σου υπέροχα Νικόλ μου. Ευτυχώς που υπάρχουν κι γιατροί που είναι πάνω απ'όλα άνθρωποι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λίγοι είναι αλλά υπάρχουν Μαρία μου και νιώθεις ότι είσαι άνθρωπος και εσύ και όχι αριθμός!! Τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  17. Δεν έχει σημασία το όνομά τους. Φτάνει που υπάρχουν κοντά σας. Οι δημιουργίες σου είναι διαμάντια! Κυρίως το δεύτερο μου έκλεψε την καρδιά. Στην υγειά σου λοιπόν Μαρία μου, καλοδιάβατη η νέα χρονιά, με ανθρώπους-στολίδια να πορεύεσαι στη ζωή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οχι δεν έχει σημασία το όνομά τους γιατί και οι ίδιοι πορεύονται μέσα από τη δουλειά τους με σεμνότητα παρά τις υψηλές και υπεύθυνες θέσεις και τις πολλές περγαμηνές..Σε φιλώ με αγάπη

      Διαγραφή
  18. Είμαι σίγουρη πως τη συνταγή σου θα τη λατρέψουμε κι εμείς!
    Η σανγκρία μου αρέσει πολύ και την είχα τιμήσει ιδιαίτερα όταν είχα επισκεφτεί τη χώρα της!
    Τα δώρα σου είναι υπέροχα και είμαι σίγουρη πως οι πολύτιμοι αυτοί άνθρωποι θα τα χαρούν!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι νομίζω Μαρία μου όσοι δοκιμάζουν τους αρέσει πολύ . Ευχαριστώ μα τα δώρα μου είναι τόσο μικρά μπροστά στα όσα εισέπραξα!!
      Την αγάπη μου

      Διαγραφή
  19. Νικόλ μου Καλή Χρονιά, με υγεία και με όλα τα καλά! Να είναι ανέφελη, καλή μου, γεμάτη δύναμη, χαρά και ελπίδα.
    Λατρεύω τη sangria, σε ευχαριστώ πολύ για τη συνταγή. Όσο για τις δημιουργίες σου, είναι και οι δύο εξαιρετικές! Χαίρομαι που συνάντησες δύο τόσο αξιόλογους επιστήμονες και ανθρώπους, σπανίζει αυτό στις μέρες μας. Να είναι καλά να συνεχίζουν το έργο τους!
    Στην υγειά σου, λοιπόν! Στέλνω πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελλη μου μέσα από την πολύχρονη ταλαιπωρία μας με γιατρούς γνώρισα πολλών ειδών και τύπων λεγόμενων γιατρών με υψηλές απαιτήσεις και ελάχιστη προσοχή !!!
      Υπάρχει και η εξαίρεση στον κανόνα και ευγνωμονώ την καλή μου τύχη !!
      Να δοκιμάσεις οπωσδήποτε αυτή τη σαγκρία !!
      Και για σένα εύχομαι ότι σε πίκρανε πολύ να μείνει πίσω και φέτος να έχεις ότι επιθυμείς πολύ. Την αγάπη μου

      Διαγραφή
  20. シ Os trabalhos são lindos, lindos, lindos e super originais!!!!

    Ótima semana com muita saúde e tudo de bom!
    Beijinhos.·ه♩♫
    ✿゚ه° ·.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μας ζάλισες γλυκά, όχι μόνο με το μεθυστικό άρωμα της σανγκρίας, μα και με τις υπέροχες δημιουργίες σου!
    Να είσαι γερή και δημιουργική, κορίτσι μου! Πάντα!
    *Είναι σπουδαίο να συνδυάζεται η επαγγελματική ιδιότητα με μια τέτοια ψυχή χρυσή! Ακόμα και ότι δεν θέλουν να αναφερθούν τα ονόματά τους, φανερώνει το πόσο σπουδαίοι άνθρωποι είναι!
    Αγκαλιά και φιλί, κορίτσι μου! Να έχεις μια καλοσυνάτη και δημιουργική χρονιά!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι το γλυκό μας κορίτσι που μας αφήνεις λόγια ουσιαστικά και αληθινά !!!Είμαι τυχερή και για τους ανθρώπους που γνώρισα στις δύσκολες στιγμές , αλλά και για εσας που με περιβάλλετε με αγάπη και ουσία!!!
      Σε φιλώ απέραντα κορίτσι μου

      Διαγραφή
  22. Κι εγώ με Apelia έχω δοκιμάσει τη σαγκριά- υπέροχη!
    Όπως υπέροχα είναι και τα έργα σου αλλά κυρίως η προσφορά σου!
    Καλή κι ευλογημένη χρονιά μάτια μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Αριστέα μου και να συνεχίσεις τα ωραία μοιράσματα και δρώμενα και αυτή τη χρονιά !!! Σε φιλώ

      Διαγραφή
  23. Δεν θυμάμαι με τι κρασί την είχα φτιάξει παλιότερα, αλλά δεν είχα μείνει ικανοποιημένη. θα δοκιμάσω το δικό σου. Τη γρεναδίνη αραιωμένη την εννοείς, φαντάζομαι.

    Οι δημιουργίες σου υπέροχες. Μ' αρέσουν τα θέματά σου κι ο τρόπος προσέγγισης πάντα. Και ο συνδυασμός των χρωμάτων.
    Κι ενώ βγάζουν κάτι ρομαντικό, είναι ταυτόχρονα γεμάτα ένταση.

    Είσαι τυχερή που συνάντησες τέτοιους ανθρώπους και μάλιστα γιατρούς στη ζωή σου, Νικόλ μου!

    Φιλιά και καλή χρονιά να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να δοκιμάσεις Αλεξάνδρα μου ναι με αραιωμένη γρεναδίνη , είναι υπέροχη !!
      Ευχαριστώ για την δική σου ματιά στα έργα μου !!
      Είμαι πράγματι τυχερή γιατί ανάμεσα σε πολλούς ξεχώρισαν και φωτίζουν το δρόμο πολλών αυτοί οι δυο εξαιρετικοί γιατροί!!
      Σε φιλώ γλυκά

      Διαγραφή
  24. Θαυμάσια τα έργα σου, Νικόλ μου, φτιαγμένα με πολλή αγάπη και δοσμένα από καρδιάς σ' ανθρώπους που εκτιμάς τόσο!
    Σίγουρα θα τα εκτιμήσουν και θα τα τιμήσουν.
    Όσο για την σανκρία, φαίνεται γευστικότατη... θα την δοκιμάσω!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλία μου έτσι είναι σε δύσκολες καταστάσεις όταν συναντάς αληθινούς γιατρούς τους οφείλεις πολλά !!
      Να είσαι καλά και καλό Σ/κ

      Διαγραφή
  25. Τι ωραίο που φαίνεται το ποτό! Δεν εχω πιει ποτέ ούτε έχω φτιάξει,αλλά μάλλον θα το κάνω γιατι έχει απλά υλικά.
    Για τα έργα σου τι να πω ! Υπέροχα ,μπράβο!
    Καλή χρονιά με υγεία Νικόλ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απαπα δεν έχεις πιει σαγκρί!!! Αυτή η σπιτική είναι υπέροχη έτσι για να χαλαρώνεις από τα παιδιά!!!!
      Την αγάπη μου

      Διαγραφή
  26. Στην υγεια σου Νικόλ μου.
    Καλύτερη καλή χρονιά να έχουμε.
    Θα δοκιμασω τη συνταγή σου γιατί μου αρέσει πολύ.
    Τα έργα σου υπεροχα, η Μαρία είναι καταπληκτικη δασκάλα.
    Θα σε θυμούνται οι αποδέκτες τους για πάντα.
    Φιλακια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να την δοκιμάσεις Ρένα μου , είναι πολύ δροσερή και ελαφριά !!
      Καλή και γαλήνια χρονιά να έχουμε @@
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  27. Πολύ όμορφα δώρα και είναι καλό να σκέφτεσαι να ευχαριστήσεις γιατρούς-ανθρώπους γιατί κι αυτοί λίγοι έχουν μείνει!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελάχιστοι θα πω Αριάδνη και το εννοώ . Με αγωνία θέλεις να μάθεις για τον ασθενή σου και εκείνοι ούτε καν σε κοιτάνε !1 Χωρίς υπερβολή το έργο αυτών των δύο γιατρών είναι σπουδαίο
      11 Καλό Σαββατοκύριακο!!!

      Διαγραφή
  28. Εξαιρετικές δημιουργίες! Το λέω και το εννοώ Νικόλ. Μακάρι να "έπιαναν" και μένα τα χέρια μου. Αλλά στις δημιουργίες είμαι... ας τα να πάνε.

    Συγχαρητήρια και στους δύο επιστήμονες που ανέφερες. Δεν νομίζω ότι υπάρχει μεγαλύτερη δικαίωση για έναν γιατρό, όταν αυτοί που τον γνώρισαν τον αποκαλούν Άνθρωπο και θέλουν να τον θυμούνται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέτρο μπορεί εγώ και πολλοί άλλοι να έχουμε ταλέντο στις δημιουργίες εσύ όμως έχεις δυνατό όπλο , το λόγο σου , ορθό και με λόγια μεστά !!Για τους γιατρούς εγώ και πολλοί συνάνθρωποί μας τους οφείλουμε πολλά για την ανθρώπινη προσέγγισή τους !!
      Ευχαριστώ!!!

      Διαγραφή
  29. Είμαι σιγουρη Νικόλ μου οτι την ωρα που εφτιαχνες τα εργα σου για τους συγκεκριμενους ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ πόση χαρα θα ενιωθες μέσα σου.. και σιγουρα ηταν πολύ ομορφη στιγμή η καινουργια σου χρονια να αρχίσει με ευχαριστω στους γιατρους που βαζουν την ανθρωπια πανω απο το επαγγελμα τους... γι αυτό η χρονια θα σου παει πολύ καλά.. οι ουρανοι ειναι ανοιχτοί και ακουν..!!αγαπημενη μου φιλη..!!
    Οι πινακες σου θαυμασιοι και πως να μην είναι αφου εμαθες κατω απο τις οδηγίες της Μαρίας της δασκαλας του πηλού..είναι εδω και θα την δω αυριο . ειμαι πολύ χαρουμενη γι αυτό ...να περνας ομορφα Νικολ μου φιλακιααααα!!! καλη χρονιά..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάπως έτσι το σκεπτόμουν Ρουλίτσα μου όταν τα φτιάχναμε το δεύτερο μου φαινόταν παιδικό αλλά τα κορίτσι επέμενα ότι είναι πολύ καλό !Τελικά είχαν δίκιο ,άρεσε πολύ και έχει εξέχουσα θέση στο ιατρείο !!
      Α τώρα εσύ είσαι με τη Μαρία , άντε να τρελάνει και εσάς !! Φιλάκια πολλά και γλυκά Ρούλα μου

      Διαγραφή
  30. Η εκτίμηση, η ευγνωμοσύνη και η αγάπη σου γι' αυτούς τους ξεχωριστούς Ανθρώπους - Επιστήμονες νομίζω πως είναι πλέον αποτυπωμένη στα έργα σου!! Συγχαρητήρια και στους δύο γιατρούς με την ευχή το έργο τους να είναι ζωντανό παράδειγμα στο χώρο τους..!!! Καλή Χρονιά γλυκιά μου Νικόλ. Καλύτερη από κάθε άλλη κι ευλογημένη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Κική μου το έργο τους είναι ανθρώπινο πολλοί άνθρωποι έχουν αγκαλιαστεί από αυτούς τους υπέροχους ανθρώπους !!
      Να είσαι καλά με την αγάπη μου πάντα

      Διαγραφή
  31. Μ ένα ποτήρι κόκκινη σαγκρία (αγαπημένη και για εμένα) στο χέρι θα σου ευχηθώ Νικόλ μου μια καλή χρονιά, γεμάτη υγεία, αγάπη & ευτυχία. Εύχομαι να είναι ήρεμη και να γλυκάνει τον πόνο που σου άφησε η προηγούμενη. Εύχομαι πάλι στο δρόμο σου πάντα να υπάρχουν άνθρωποι με όλη την σημασία της λέξης σαν τους γιατρούς που ανέφερες. Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τις γεμάτες ουσιαστικό νόημα ευχές σου Χριστίνα !!!
      Να είσαι καλά με ότι κάνεις !!
      Σε φιλώ

      Διαγραφή
  32. à votre santé Νικολίτσα μου!!! Τσιν τσιν κι όλα τα καλά με γουλιές δροσιστικής σανγκριάς!! Αν και τώρα με τα κρύα, ένα ζεστό ρακόμελο με κανέλα θα ταν μμμμμ!!! :)))
    Είναι καταπληκτικά τα έργα σου με πηλό!! Τα λάτρεψα κι είμαι σίγουρη θα τα τιμήσουν δεόντως κι οι παραλήπτες τους!! Να ναι καλά όλοι που προσπαθούν να απαλύνουν τον πόνο!!
    Σε φιλώ γλυκά αγαπημένη μου και καλή δημιουργική συνέχεια να ευχηθώ!!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείται το ρακόμελο επιβάλλεται με τον ψόφο που κάνει σήμερα Μαριλένα μου !!!
      Καλή συνέχεια και σε σένα με ότι κάνεις!!!
      Σε φιλώ με την αγάπη μου

      Διαγραφή
  33. Όλα υπέροχα και γιορταστικά σήμερα.
    Και του χρόνου.
    Με την αγάπη μου πάντα,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ψυχή μας αποζητά τη γαλήνη Ντέννη μου !!!
      Ευχαριστώ για όλα!!
      Με εκτίμηση!!

      Διαγραφή
  34. Καταπληκτικές δημιουργίες, εκφράζουν όλη την αγάπη και την εκτίμηση στα πρόσωπα των παραληπτών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με χαρά σου λέω ότι και άρεσαν και τοποθετήθηκαν στον τοίχο και πάλι νοιώθω τυχερή !!
      Φιλάκια πολλά !!!

      Διαγραφή
  35. Καταπληκτικές δημιουργίες, εκφράζουν όλη την αγάπη και την εκτίμηση στα πρόσωπα των παραληπτών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Τραγικά καθυστερημένη σ' επισκέπτομαι Νικόλ μου!
    Πρώτα να σου ευχηθώ πως η νέα χρονιά μόνο χαρά να σου φέρει και ν' αφήσεις πίσω σου ότι σε πόνεσε το 2015.
    Βρήκα τις δημιουργίες σου εξαιρετικές και άξιες των γιατρών που σας φρόντισαν!

    ΑΦιλάκια πολλά πολλά και πάντα καρδιάς! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Χρονιά και από εδώ Στεφανία
      Μην σε απασχολεί τίποτα για το θέμα των σχολίων , όταν μπορείς να έρχεσαι καλή μου ..
      Σε φιλώ .

      Διαγραφή
  37. τι ομορφο χρωμα για ποδαρικο....τι πανεμορφα εργα για να σου φτιαχνουν τη μερα ποσο μαλλον σε ιατρειο...καλη χρονια λοιπον δυναμικη να ναι κ αυτη οπως ολες οι δικες σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Υγεία και χαρά με το πανέμορφο χρώμα της sangria σου να έχει η Νέα Χρονιά αγαπημένη μου Νικόλ!
    Υπέροχα τα έργα σου, είμαι σίγουρη ότι ενθουσίασαν τους δυο αξιέπαινους ανθρώπους της καρδιάς σου!

    Πολλή αγάπη και φιλάκια σου στέλνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή