19 Ιανουαρίου 2016

Στιγμές....



Τις μικρές ευχάριστες στιγμές χαράς αιχμαλώτισα με ένα άτσαλο κλικ της μηχανής μου 
και τις μοιράζομαι μαζί σας!!!!
Οι μικρές δικές μου στιγμές που τις φυλάκισα γιατί με έκαναν και χαμογέλασα ,
απόρησα , απόλαυσα ότι μόνο του γεννιέται και συντηρείται !!!



΄΄Όταν κοιτάς από ψηλά
μοιάζει η γη με ζωγραφιά''
λέει το αγαπημένο τραγούδι του Κ. Χατζή !!




΄΄Κι ότι σε πίκρανε η σε πλήγωσε
από ψηλά αν το κοιτάξεις
θα σου φανει τόσο ασήμαντο 
που στη στιγμή θα το ξεχάσεις΄΄.










Μια βόλτα στην Πάρνηθα περπατάς, απολαμβάνεις ότι ακόμα δεν κάηκε !!!!






Μια μουντή μέρα ο ήλιος αντανακλάται στη θάλασσα!!!




Αξιοζήλευτο μυρμηγκόσπιτο  !!!
Πάντα έχω την απορία !!! Πως είναι το εσωτερικό του ,αλλά πως μπορώ να μάθω χωρίς να το καταστρέψω !!Ας μου μείνει η απορία!!


Μοναχικό κιτρινολούλουδο!!



Η πρώτη ανεμώνη για φέτος !!!




Ξεγελάστηκε η αχλαδιά και άνθισε και κάρπισε πρόωρα !!!


Ουρανός και θάλασσα ένα !!!






Πόρτες παλιές με χαρακτήρα και ιστορία!!!
Από τις περιπλανήσεις μου στο κέντρο της Αθήνας !!!



Και όμορφα mixed media χωριά !!!
Το δεύτερο είναι ήδη στο δωμάτιο της Λυδίας μας και τρέχω να φτιάξω κάτι άλλο
για τ΄αγόρια μας!!!!
Τραβάτε με και ας κλαίω , ένα πράγμα....








Μια ερώτηση που πλανάται και συγνώμη που δεν θυμάμαι τίνος ιδέα είναι
αλλά εδώ και τα δικά μου πρώτα βιβλία που διάβασα μετά τα παραμύθια και το δάκρυ κορόμηλο!!























Να είστε καλά και να χαίρεστε τις απλές , πολύτιμες στιγμές σας!!!!

61 σχόλια:

  1. xixixi! Προφανώς! Στα Ισπανικά θα ήταν τα πρώτα βιβλία σου! (Αν θυμάμαι καλά και η Μαρία από το "mytripsonblog" είχε αναφέρει αυτα τα 2...)
    Οι φωτογραφίες σου είναι πανέμορφες (μακάρι όλα τα άτσαλα κλικ να ήταν έτσι!)
    ;-)
    Να σου πω την αλήθεια, κι εγώ πάντα είχα την απορία πώς να είναι οι μυρμηγκοφωλιές εσωτερικά! Τις φαντάζομαι σαν πελώριους λαβύρινθους!
    Και ασφαλώς τα χωριουδάκια σου είναι υπέροχα! (Τραβάτε με κι ας κλαίω, λέει! χαχα!)
    Κορίτσι μου, ακούω το εκπληκτικό κομμάτι που κλείνει την ανάρτησή σου και σου αφήνω πολλά ολόγλυκα φιλάκια!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά! Να είσαι καλά πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βιβλία αγαπημένα σε όλες τις γλώσσες για όλα του κόσμου τα παιδιά !!
      Είδες απορία που την έχουμε και εγώ μικρές στοές φαντάζομαι !!
      Και τα δικά μου φιλιά σου στέλνω με αγάπη και εκτίμηση

      Διαγραφή
  2. Μικρές στιγμές ουράνια βλέμματα!!!!

    Σας φιλώ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ τί όμορφες φωτο!! ήταν ότι επρεπε για να ξεφύγουμε απο τη ρουτίνα μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαμογελαστό μου κορίτσι αυτά τα απλά και μικρά μας δίνουν ανάσες !!!
      Ευχαριστώ πολύ

      Διαγραφή
  4. Ωραία βόλτα από ψηλά στις Πάρνηθας τα μέρη έκανες, Νικόλ! Χαρίζοντάς μας «στιγμές σα μικρές πινελιές ζωγραφιάς που δεν έχει τελειώσει…

    Βλέπεις πόσο σημαντικά γίνονται τα ασήμαντα που μας βάζουν σε σκέψεις;
    Πώς να ‘ναι το εσωτερικό του μυρμηγκόσπιτου;… Έλα ντε…

    Σημαδιακό τραγούδι για μένα (για ’κείνο το τίποτε μιας ευτυχίας βλέπε και τη σελίδα 154 των Υστερόγραφων…) κι απ’ τους ιδιαίτερα αγαπημένους ο Νίκος Παπάζογλου!

    Un abrazo!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το τραγούδι ήμουν σίγουρη ότι σου αρέσει και υπάρχει όντως εκεί ακριβώς !!
      Αυτές οι μικρές ανάσες αφ΄υψηλού σε κάνουν να θυμάσαι ότι έχεις φτερά!!
      Την αγάπη μου και καλό ξημέρωμα!!

      Διαγραφή
  5. Ωραίες οι στιγμές σου! όσο άτσαλο κι να σου φαίνεται το κλικ σου, κράτησε όλη την ομορφιά! Και οι πόρτες είναι αγαπημένο μου θέμα.
    Για τα mixed media δεν έχω λόγια πια, τα έχω λατρέψει!
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά Αλεξάνδρα μου είναι τόσο ωραίο να αγαπούν το ίδιο πράγμα άνθρωποι που δεν γνωρίστηκαν από κοντά !!!
      Καλό ξημέρωμα καλή μου

      Διαγραφή
  6. Ωραίες όμορφες στιγμές, κάθε στιγμή ζωγραφισμένη στο χρονοντούλαπο των αναμνήσεων. .

    Η κάθε μια εικόνα από την Πάρνηθα μέχρι το πρώτο σου βιβλίο, είναι μια ξεχωριστή περίοδος της καρδιάς σου αναμνήσεις όπου όλες μαζί δημιουργούν το είναι σου! Τόσο όμορφο!

    Με την αγάπη μου

    Γαβριήλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Γαβρίλη μου που αποτυπώνεις με λέξεις όσα πιστεύεις για μένα .
      Και η άποή σου έχει την βαρύτητα του ανθρώπου που γράφει και περιγράφει εξαιρετικά !!!
      Την αγάπη μου από την κρύα Αθήνα.

      Διαγραφή
  7. Πάτησα το πλέυ στο βιντεο και αρχισα να ταξιδευω μαζι με τα ατσαλα κλικ σου..πόσο μας χαλαρωνουν κατι τετοιες μικρές στιγμές Νικόλ μου.!! πραγματι οταν κοιτας απο ψηλα τον κοσμο (λατρεμενο τραγουδι) σου φαινονται τόσο αλλιωτικα όλα.... ακομα και οι απορίες για τις μιρμιγκοφωλιες φιλεναδα.. απολαυση η αναρτηση ..!!! να περνας πάντα ετσι γαληνια... φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εκεί στις μικρές βολτούλες και στα μικρά και ασήμαντα πραγματάκια βρίσκω τη γαλήνη καλή μου Ρούλα !!! Τελικά η φύση είναι υπέροχο ηρεμιστικό για όσους την αγαπούν !!!
      Σε φιλώ με την αγάπη μουν !!

      Διαγραφή
  8. Τι ωραία που μας πήρες μαζί στις βόλτες σου!!
    Και πόσο πετυχημένος στίχος "όταν κοιτάς από ψηλά μοιάζει η γη με ζωγραφιά.." Καλή εβδομάδα σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τον σιγοτραγουδώ από τότε που πήγα Κατερίνα μου και έτσι οι στιγμές είναι ζωντανές στο μυαλό μου
      Φιλάκια κοριτσακι μου

      Διαγραφή
  9. Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ , να είσαι καλά με ότι κάνεις!!
      Καλό ξημέρωμα!!!

      Διαγραφή
  10. ΧΑΙΡΟΜΑΙ για τα κλικ σου!
    μια εικονα δεν κατάλαβα,τι είναι το καφε , κατω απο το τελεφερικ.
    Τώρα, σας έχω απάντηση:αν αναζητήσεις στο goggle πως είναι μια μυρμηγκοφωλιά, θα βρείς εικόνες, τις οποίες εγώ αν και άκουσα δεν θέλω να ανοίξω τις εικόνες και να δώ:ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ μυρμήγκια θανατώθηκαν βάναυσα για να μαθευτεί το μυστικό τους.Αρκούμαι να φαντάζομαι πως είναι.
    Φιλάκια αγαπημένη μου!υπέροχες οι κατασκευές σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τότε Βαρβάρα μου προτιμώ να μην μάθω και να φαντάζομαι μυστικές στοές και διαδρομάκια !!
      Αυτό το καφέ είναι που μουμ έκανε μεγάλη εντύπωση στο εσωτερικό του καζίνο !!!
      Είναι ένας τεράστιο φωτιστικό με άπειρα λαμπάκια κατά τη γνώμη μου μοιάζει απειλητικό πάνω από το κεφάλι σου έτσι σβηστό !!! Αναμμένο φαντάζομαι θα είναι υπέρλαμπρο !!
      Φιλάκια πολλά και μια αγκαλιά ζεστή !!

      Διαγραφή
  11. Οι φωτογραφίες σου πολύ όμορφες, και τα mixed media χωριουδάκια σου τα λάτρεψα!
    Τα βιβλία του Μαλό τα είχα κι εγώ μικρή (και τα έχω ακόμη!) Τα διάβαζα ξανά και ξανά, θυμάμαι, και ανάμεσα στα δυο τους, η ιστορία του Ρεμί ήταν αυτή που με είχε κερδίσει περισσότερο.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πόσο έχω κλάψει με τον Ρεμί δεν φαντάζεσαι Ελλη μου !!! Εγώ δεν τα έχω , έμειναν πίσω .
      Να είσαι καλά με ότι κάνεις !!
      Σε φιλώ με αγάπη

      Διαγραφή
  12. Υπέροχες στιγμές αιχμάλωτες στο κλικ της μηχανής σου.
    Να είσαι καλά.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι τα κλικ του μυαλού Ελένη μου που το βλέμμα μένει και θαυμάζει !!!
      Καλό ξημέρωμα να έχεις.

      Διαγραφή
  13. Νikol μπορείς σε παρακαλώ να με ενημερώσεις τι ακριβώς απεικονίζει η τέταρτη φωτογραφία;
    Θα πηδηχτώ από το παράθυρο αν δεν μάθω τι είναι αυτό!
    Please!
    Δέκα λεπτά την κοίταζα και……nothing!
    Γύρισα και το pc ανάποδα για να την δω με τα…….πόδια ψιλά αλλά και πάλι…….nothing!
    Μάλλον σκόπιμα το έκανες για να μην κλείσω μάτι σήμερα!
    Τις φιλούρες μου

    Υ.γ
    Τα mixed media χωριά απίστευτα,παραμυθένια και τα πρώτα βιβλία μα τι άλλο;
    Ισπανικά,βεβαίως,βεβαίως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου πω Χριστίνα μου και εγώ που το κοίταζα από κοντά δεν κατάλαβα ποιος νους συνέλαβε την ιδέα !!! Τρόμος και πανικός αν σου πέσει στην κεφάλα!!! Φωτιστικό στο εσωτερικό του καζίνο είναι και θεώρησα περιττό να το γράψω γιατί λέω μια Xristin θα έχει πάει κατά καζίνο απ΄έξω καλέ!!1
      Κοιμήσου ήσυχα καλό μου δεν χάνεις και τίποτα !!!
      Φιλιά πολλά και να σε πεθύμησα , λέω εγώ τώρα!!!

      Διαγραφή
  14. Aπ' την επικεφαλίδα σου μέχρι τα παλιά βιβλία και το αγαπημένο τραγούδι του Νικόλα, οι στιγμές ανάγνωσης ήταν απολαυστικές. Να είσαι καλά Μαρία μου και πάντα όμορφες στιγμές να πλαισιώνουν τη ζωή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαρία μου είναι ανάγκη να περνάμε λίγες ώρες στη φύση !!!
      Να είσαι καλά και πολλά φιλιά αγάπης σου στέλνω !!!

      Διαγραφή
  15. Τι ωραιες στιγμες που ειναι ολες αυτες αγαπημενη μου!! Ειναι ζωή!
    Επισης λατρευω ανεμωνες και τελεφερικ
    Να εισαι παντα καλα και να μοιραζεσαι στιγμες μαζι μας.
    Φιλια πολλα πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η βόλτα με το τελεφερίκ που βλέπεις από ψηλά μέχρι τη θάλασσα είναι πολύ ωραία Κική μου !!
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  16. Τι ωραία βόλτα! Μου άρεσε που είχε καλό καιρό στη βόλτα σου! Η ανεμώνη κουκλίστικη, σαν την εικόνα με τη θάλασσα, με την μουσικη υπόκρουση του πολυλατρεμένου Νικου Παπάζογλου.Καλό απόγευμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή η μουσική του Παπάζογλου είναι τόσο τρυφερή καλή μου , κρύο μεν , ήλιο δε!!
      Καλό ξημέρωμα!!!

      Διαγραφή
  17. Μια τόσο κοντινή βόλτα σε περιοχή της Αθήνας, που ούτε ξέρουμε κι ούτε έχουμε δει!
    Σ΄ευχαριστώ για τις όμορφες εικόνες!

    Φιλιά πολλά Νικόλ μου και πάντα να βολτάρεις όπου τραβά η ψυχή σου!

    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και ανέξοδη είναι Ζαμπία μου , ανεβαίνεις στο βουνό και νιώθεις κάτι διαφορετικό !!!
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  18. Απαθανάτισες τις τόσο όμορφες εικόνες κι είναι σα να με πήρες μαζί σου στη βόλτα γλυκό μου κορίτσι!
    Νιώθω να περπατάμε πιασμένες απ' το χέρι που με τόση στοργή ξέρεις να κρατάς, ν' ακούω τη γλυκιά φωνούλα σου με το ζεστό, αισιόδοξο χαμόγελο να σχεδιάζει πλάνα δημιουργικά!
    Υπέροχα τα τραγούδια που συνοδεύουν τις στιγμές σου!

    Φιλάκια αγάπης πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρασυρμένη ξέχασα να σου αφήσω το θαυμασμό μου για τα πανέμορφα χωριά σου Νικόλ μου!

      Διαγραφή
    2. Ονειρεύομαι μια βόλτα αγκαζέ να λέμε ιστορίες , σκέψεις ξανθομαλλούσα μου και τρυφερή μου φιλενάδα !!!
      Σε φιλώ με αγάπη

      Διαγραφή
  19. Ola Nikol !!! ....υπέροχες εικόνες από την βολτούλα
    σου ... μου άρεσαν και οι φωτογραφίες από της παλιές πόρτες ..μα πιο πολύ απ όλα μου άρεσε το mixed media ...τελεια μπράβο σου !!!! και εγώ τα διάβασα τα βιβλία πολύ κλάματα .... φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ειρήνη μου το μοίρασμα των στιγμών μας μας κάνει να βρίσκουμε κοινά σημεια !!
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  20. Ο κόσμος γίνεται πιο όμορφος μέσα από τον φωτογραφικό φακό. Και οι στιγμές μας θαρρείς αναλλοίωτες.
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα , έχει μαγική ικανότητα ο φακός !!!
      Καλό μας ξημέρωμα

      Διαγραφή
  21. Από τη γη ως τον ουρανό, η βόλτα σου ήταν αναζωογονητική, Νικολίτσα μου! Την απόλαυσα κι εγώ μαζί σου :) Τα φιλιά μου και καλό μεσημέρι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω ναι μια μεγάλη ανάσα σε γη και θαλασσα έτσι για να καθαρίζει ο νους!!
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  22. Στην απορία σου για το εσωτερικό μιας μυρμηγκοφωλιάς απαντάει το βίντεο.

    Δική μου απορία τώρα: Αυτό στην 5η φωτογραφία τι είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδα το βίντεο και πράγματι τόσοι διάδρομοι !!Βέβαια ένα όμορφο έργο από αλουμίνιο αναδύθηκε..
      Την πέμπτη φωτογραφία την έβγαλα γιατί μου έκανε εντύπωση αυτός ο τεράστιος πολυέλαιος στην είσοδο του Μον Παρνές !!Σβηστό όπως είναι δεν μου άρεσε !!Διάβασα εκ των υστέρων ότι έχει ύψος 10μ. και 8.500 κομμάτια φυσητού γυαλιού και λέει όταν ανάβει είναι εντυπωσιακός γιατί αλλάζει χρώματα !!! Ποτέ δεν θα τον δω φωτισμένο !!!!!!!Ευχαριστώ

      Διαγραφή
  23. φυσικα γι αυτες τις στιγμες ζουμε απολαυσα τον περιπατο σαν να τον καναμε μαζι...οι φωτο με τις πορτες...αγαπημενο θεμα....υπεροχες...αγερωχες..."οι κυριες τις εισοδου" ετσι τις λεω στο αλμπουμ μου στο φβ....
    αχ αυτα τα παιδικα βιβλια ακομα τα κουβαλαμε μεσα μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Στιγμές όμορφες, τόσες ομορφιές γύρω μας.... φτάνει να έχεις τη διάθεση να τις δεις.
    Υπέροχες φωτογραφίες αλλά και τα έργα σου εξαιρετικά!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ο τίτλος και το (αγαπημένο)τραγούδι που επέλεξες περιγράφουν ιδανικά όλα όσα μας παρουσίασες Νικόλ μου!
    Πάντα να είναι γεμάτη η ζωή σου πολλές, όμορφες, τρυφερές, ζεστές στιγμές!
    Τα φιλιά μου και την αγάπη μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ...έμεινα για λίγο στην αχλαδιά!!! Κάτω, δεξιά, έχει ένα παρόμοιο φρουτάκι και η δική μας... μωρές παρθένες που θα τις καταποντίσει η θύελλα που περνάμε... να είσαι καλά,
    Υιώτα, ΝΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ωραία η βόλτα σου! Και όταν τα βλέπεις όλα από ψηλά είναι πανόραμα! Και τα έργα σου το κάτι άλλο! Μπράβο Νικόλ μου. Πάντα να έχεις τέτοιες ανάσες ομορφιάς και χαλάρωσης.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Απλές κι αξιοζήλευτες οι στιγμές σου Νικολίτσα μου!! Τα ρόπτρα, τις πόρτες τις φθαρμένες τις λατρεύω κι εγώ!! Αν μπορούσαν να χουν φωνή!!
    Τι να πω για τα έργα σου!! Γεια στα χεράκια σου τα άξια!! Να σαι καλά να απολαμβάνεις πολύτιμες στιγμές καθημερινά γλυκειά μου!!
    Φιλάκια αγάπης!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Σέβομαι μα και χαίρομαι αυτές τις μικρές ιδιωτικές στιγμές χαράς και ανάπαυλας των ανθρώπων Είναι πολύτιμες για την ηρεμία της ψυχής και του νου!!Λάτρεψα τις "πόρτες" και το ρόπτρο .Καλή ευκολία και στα άλλα τα χωριά των αγοριών !!Επειδή είσαι λεπτολόγος και εχεις φαντασία σίγουρα θα γίνουν υπέροχα!! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλή εβδομάδα Νικόλ μου με πολλά όμορφα κλικ και παραμυθενιες δημιουργίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Υπέροχες αυτές οι μικρές στιγμές που όμως έχουν να πουν τόσα πολλά. Και όλα τα δίνεις τόσο όμορφα.
    Νάσαι πάντα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Άτσαλο κλικ το λες αυτό Νικόλ μου ;Όλη η ομορφιά του μπλε ουρανού ,του πράσινου της φύσης ,το μάτι να μη ξέρει που να πρωτοκοιτάξει ,αυτή είναι ομορφιά της ζωής ! Να χαίρεσαι κάθε στιγμή της με ένα γλυκό χαμόγελο ! Καλό σου Σαββατοκύριακο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ήρθα Νικόλ μου, να σου ευχηθώ ένα καλό και δημιουργικό μήνα και ν' απολαύσω την βόλτα σου στο γειτονικό βουνό, μια και μένω στα 500μ ακριβώς απέναντι... δεν έχω δει καμιά ανεμώνη ακόμα και η "δικιά" σου είναι η πρώτη!
    ΑΦιλάκια πολύ τρυφερά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Πώς κατάφερα κι έχασα τόσο όμορφες στιγμές ούτε που ξέρω!!
    Και δεν υπάρχουν άτσαλα κλικ!! Υπάρχουν μόνο θεσπέσιες στιγμές και όμορφες φωτογραφίες που τις αποτυπώνουν!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή