6 Ιουλίου 2016

Ιούλιος είναι....


Και στη μέση του καλοκαιριού βρισκόμαστε!!!
Χρωστούμενα από τον Ιούνη έχω και αλήθεια πέρασε τόσος καιρός 
χωρίς καν να το καταλάβω !!!
Στις 10 Ιουνίου στον Ιανό
έγιναν τα εγκαίνια της προσωπικής έκθεσης του αγαπημένου μας ποιητή 
και καλλιτέχνη Αρη Αλμπη!!
΄΄Εικονόσημα΄΄



Δώρο του καλού μου φίλου !!!(Ευχαριστώ πολύ)

Παράλληλα έγινα και δέκτης  έργων του για μελλοντική αλληλέγγυα δράση !!
Νιώθω ότι έφυγα από την έκθεση γεμάτη εικόνες ΄
και γνώση που υπομονετικά ο Άρης και η γυναίκα του Ιωάννα Λουλάκη 
μας μετέφεραν !!!
Πίνακες από μικρές ψηφίδες παλιών γραμματοσήμων !!!
Και σινική μελάνη όπου χρειάζεται !!!
Τα έργα του είναι φτιαγμένα με τεράστια υπομονή ,
μεράκι και είναι σπάνια στο είδος τους!!
Σας ευχαριστώ θερμά για τη ζεστή σας υποδοχή και 
ίσως κάποτε βρεθούμε πάλι, εκεί όμως στο μαγικό 
Επταχώρι Καστοριάς!!!






Αυτά τα καράβια !!!
Τα αγόρασα από το παζάρι που έκανε το ΄΄blogaki΄΄
Και βρήκαν τη θέση τους στα υπνοδωμάτια των αγοριών !!
Του Σπύρου και του Μάριου !!

Έργα του ποιητή και καλλιτέχνη και καπετάνιου
Δημήτρη Ασλάνογλου !!
Τα αγόρια μου αποτύπωσαν ότι δημιουργός αυτών 
των καραβιών είναι ένας αληθινός καπετάνιος !!
Είναι φτωχά τα λόγια μου για 
να περιγράψω την αρτιότητα της δουλειάς του !!


Του Ιουνίου και αυτά τα δώρα για πολύτιμους ανθρώπους





Καλό καλοκαίρι σε όλους ,εύχομαι με όποιον τρόπο ο καθένας να γεμίσει την ψυχή του ήλιο , σταγόνες δροσιάς και αλμύρας !!!




31 σχόλια:

  1. Φαντάζομαι Νικόλ μου πως πραγματικά θα χάρηκες την έκθεση στον Ιανό.... έργα του καλλιτέχνη είχα δει σε ομαδική έκθεση το 2006 στον Φιλολογικό Σύλλογο "Παρνασσός" και πράγματι εντυπωσιάστηκα!!! Σου εύχομαι να καταφέρεις να πας στο Επταχώρι της Καστοριάς, το επισκέφτηκα πριν από τρία χρόνια!!! Τα καραβάκια του Δημήτρη ανεκτίμητα, ελπίζω να στολίζουν για χρόνια τα δωμάτια του Σπύρου και του Μάριου... να γίνονται επιβάτες τους και να ταξιδεύουν στο όνειρο!!! Όμορφες και οι δημιουργίες σου σίγουρα θα δώσουν χαρά στους παραλήπτες τους!!!! Να περάσεις ένα όμορφο καλοκαίρι... να ξεκουραστείς και να απολαύσεις τα ταξίδια σου και την θάλασσα!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι και εγώ εντυπωσιάστηκα με αυτά τα έργα Βίκυ μου ούτε καν το γνωριζα ότι με κάτι τόσο μικρό δημιουργείς με απέραντη υπομονή !!Πιστεύω ότι θα πάω στο Επταχώρι και εγώ.Να είστε και να περνάτε καλά !!
      Σας φιλώ και τις δυο

      Διαγραφή
  2. Συγχαρητηρια!!!
    Ευχομαι να γεμιζεις με δωρα χαρας
    Καλο καλοκαιρι
    Με ομορφιες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Λαμπρινή μου ,να έχεις καλό καλοκαίρι με ανθρώπους αγαπημένους!!

      Διαγραφή
  3. Δυστυχώς δεν πρόλαβα να επισκεφτώ τον Ιανό και να απολαύσω τα έργα του Άρη μας. Μέσα απ' τα δικά σου μάτια και τους πίνακες που είχαμε στο μπαζάρ, πήρα μια γεύση της εξαιρετικής και επίπονης δουλειάς του. Είναι αξιέπαινος!
    Και τα καράβια υπέροχα και ό,τι ζήσαμε στο μπλογκάκι της Αλεξάνδρας. Πάντα τέτοια να έχουμε!
    Το Σάββατο έχει λατινοαμερικάνικη βραδιά με τον Ντίαζ στη Ρεματιά στο Χαλάνδρι. Αν τα καταφέρεις...
    Φιλιά πολλά Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι τα έργα του φίλου μας είναι μοναδικά Μαρία και αν ο ίδιος ο Αρης δεν μου εξηγούσε θα δυσκολευόμουν να καταλάβω !!
      Επικροτώ όλες τις πράξεις αλληλεγγύης και μακάρι να συνεχίζονται !! Για το Σάββατο και βέβαια!! Θα σου στείλω μήνυμα.
      Πολλά φιλιά επίσης

      Διαγραφή
  4. Καλό καλοκαίρι και πάντα να είσαι ανοιχτή καρδιά, να δέχεσαι και να μοιράζεις τα δώρα σου.
    (αυτές οι "σταγόνες δροσιάς και αλμύρας" πολύ μου άρεσαν και σκέφτομαι να κάνω κάτι)
    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια ωραία ευχή Πέτρο και ευχαριστώ !! ΄΄ανοιχτή καρδιά΄΄ Να περάσεις όσο καλύτερα γίνεται !!
      Την αγάπη μου

      Διαγραφή
  5. Αχ, ομορφιές!!! Τί ωραία που θα ήταν, κορίτσι μου!!
    Μου έβγαλε κάτι πολύ γλυκό η περιγραφή σου!
    Καλά, τα καραβάκια του Κου Ασλάνογλου, τί να πω? Απίθανα!
    Και ασφαλώς υποκλίνομαι και στις υπόλοιπες δημιουργίες που βλέπω εδώ! Δεν το συζητώ καν, ε?!
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά, κορίτσι μου! Καλό, γλυκό και δημιουργικό καλοκαιράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννα μου πάντα βρίσκεις κάτι καλό να γράψεις με ουσία !! Μεγάλη ψυχή μου ευχαριστώ για τον αέρα της ψυχής σου που αφήνεις εδώ!!
      Σε φιλώ με την αγάπη μου !!

      Διαγραφή
  6. Υπέροχα όλα Νικόλ μου! Πάει και ο Ιούνης και σου άφησε τη γλύκα του,έτσι;
    Καλό καλοκαίρι εύχομαι να το περάσεις όπως θες
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι Αννα μου όλοι να περάσουμε όσο καλά μπορούμε και να γεμίσουμε την ψυχή μας ουρανό και θάλασσα που τόσο ανάγκη το έχουμε !!
      Σε φιλώ

      Διαγραφή
  7. Θα ήταν υπέροχη εκθεση! Αυτή η τεχνική με τα γραμματοσημα είναι τόσο δύσκολη αλλά δίνει φοβαρα έργα, ανάλογα και με την ψυχή του καλλιτέχνη!
    Τα καραβάκια πανέμορφα κι αυτά όπως και τα έργα σου!
    Φιλιά πολλά, καλή συνέχεια στο καλοκαίρι σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ηταν Νίκη μου μια πολύ σπουδαία έκθεση που παρόμοια δεν έχω ξαναδεί !! Αφωνη έφυγα και ευχαριστώ τον Αρη για την πρόσκλησή του !!
      Καλό καλοκαίρι να περάσετε με τα τρία σας παιδιά !! Σε φιλώ

      Διαγραφή
  8. Η έκθεση σίγουρα ήταν καταπληκτική...μπορεί να μην είδα τα έργα του Άρη από κοντά, αλλά φαίνονται εξαιρετικά!
    Όπως εξαιρετικά είναι και τα καράβια που αγόρασες!
    Και φυσικά και τα δικά σου έργα δεν πάνε πίσω!
    Φιλιά πολλά και καλό καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα είχα δει και εγώ Μαρία σε φωτογραφίες μα από κοντά είναι εκείνο το κάτι που οι μικρές ψηφίδες δημιουργούν το ΄΄όλον΄΄ σε μια σύνθεση με γεωμετρικά κυρίως σχήματα !!
      Καλό καλοκαίρι Μαρία μου

      Διαγραφή
  9. υπέροχα όλα!!! σίγουρα ήταν πολύ όμορφη η έκθεση..καλό καλοκαίρι και απο μένα! φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό καλοκαίρι Εύα μου με κάθε καλό στο δρόμο σου !!
      Σε φιλώ

      Διαγραφή
  10. Αεικίνητη και δραστήρια!
    Σε θαυμάζω Νικόλ!
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ήξερες μόνο πόσο σε θαυμάζω και σε ζηλεύω εκεί στη μαγική Ανδρο που κατσικώθηκες νωρίς νωρίς!!Να περνάς καλά σου εύχομαι !!1

      Διαγραφή
  11. Πέρασα από το σπιτάκι σου Νικόλ μου και φεύγω γεμάτη από όμορφες εικόνες, με υπέροχες σκέψεις και ευχές! Σε ευχαριστώ πολύ, Νικόλ μου!
    Εύχομαι να λαμβάνεις και να δίνεις πάντα τόσο όμορφα δωράκια!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά και ας σε χάνουμε κορίτσι . Τα καλύτερα για το καλοκαίρι με μπόλικη θάλασσα και ήλιο !!
      Σε φιλώ πολύ

      Διαγραφή
  12. Επειδή Νικόλ μου, κάτι μου λέει πως ειδικά εσύ δεν πρόκειται με τίποτα να σταματήσεις να προσφέρεις... θα σου ευχηθώ και καλές καλοκαιρινές δημιουργίες!!!

    ΑΦιλάκια πολλά και πάντα καρδιάς! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχεις δίκιο Στεφανία , όλα τα μέσα που χρησιμοποίησα τόσα χρόνια και γαλήνευαν την ψυχή μου τα αγάπησα πολύ και δεν μπορώ μα ούτε θέλω να τα απαρνηθώ !!!
      Καλό καλοκαίρι να έχετε !! Σε φιλώ γλυκά

      Διαγραφή
  13. Καλό καλοκαίρι σε όλους ,εύχομαι με όποιον τρόπο ο καθένας να γεμίσει την ψυχή του ήλιο , σταγόνες δροσιάς και αλμύρας !!!
    +++++++++++++++++++


    Πανέμορφη ευχή!

    κι ο Άρης;
    Είπε, αλλά δεν μ ου έγραψε λεπτομέρειες...

    Αν είχα το τηλέφωνό σου,
    θα σε καλούσα, να τα πούμε!!!

    Είναι φορές που είναι πιο εύκολο... Σκέψου την ώρα που κατάφερα να σου γράψω! 11-50 πριν τα μεσάνυχτα!!!

    Ξημέρωσε σεσας...

    Φιλιά.

    Ακόμη και στα κορίτσια, ΟΛΑ,
    δεν τα προφταίνω και στενοχωριέμαι...
    Φιλιά σε ΟΛΕΣ σας,

    Υιώτα
    "αστοριανή"

    ΝΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Είναι η πρώτη φορά που διαβάζω σχόλιο και ανατριχιάζω καλή μου φίλη !! Με πόση χαρά καλοδέχεσαι τις ειδήσεις μας που άγνωστοι είμαστε αλλά μιλάμε την ίδια γλώσσα. Ο Αρης Υιώτα μου είναι ένας άνθρωπος σεμνός με λίγα και εύστοχα λόγια !! Δεν εξωραίζει τίποτα παρά το γεγονός ότι είναι πρωτοπόρος σε αυτήν την τεχνική !!Η τιμητική του πρόσκληση μου έδωσε μεγάλη χαρά γιατί γνώρισα δυο ανθρώπους με αξίες !!
    Καλή μου σκέφτομαι πάντα τους ανθρώπους της ομογένειας που τόσα προσφέρετε στην λογοτεχνία και κρατάτε τη γλώσσα μας τόσο ζωντανή !!
    Μια μεγάλη και ζεστή αγκαλιά στέλνω για σένα
    Καλό καλοκαίρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλο καλοκαίρι Νικολ μου, με ούριους ανεμους για τα καραβακια σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εσύ εισαι εδώ.. και εγω δεν έχω ανοιξει υπολογιστή.... πες μου πως θελεις να δώ τους πινακες του φιλου Αρη που μου τους παινεύεις απο κοντα τωρα που είμαστε μαζι..και μου λες για τις ομορφες λεπτομερειες τους και το πόσο πολύ δουλεια έχει το καθε εργο του Νικολ μου; οσο για τα καραβακια του φιλου Δημητρη Ασλανογλου απιστευτα ομορφα..τα αγορια σου θα έχουν να ταξιδευουν τα ονειρα τους. εκλεψα λιγο απο τον χρονο μας.. και περασα.. απο εδώ.. να σου αφησω τον θαυμασμο μου για τις δημιουργιες σου καθε φορα αλλα και για οσα λογια τα συνοδευουν απο την ομορφια της ψυχής σου φιλενάδα μου..τα φιλάκια θα σου τα δωσω το πρωί.. προσωπικά..χα..χα..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πρέπει να ήταν καταπληκτική έκθεση!! Θαύμασα τα καραβάκια όπως και τις δημιουργίες σου Νικόλ μου. Είναι υπέροχες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή