11 Απριλίου 2013

Μαργαρίτες άγριες , ήμερες, λουλούδια , χρώματα , χειροποίητα !!!!

Καλησπέρα !!! Καλησπέρα !!!!
Αγαπημένη μου μπλογκοπαρεούλα , μετά από μέρες  αγχωτικές , εδώ και πάλι με άλλη διάθεση και πολλές φω
τό λουλουδιών διαφόρων ειδών.
Ευχαριστώ ξανά και ξανά για τις επισκέψεις , τα σχόλιά σας , είναι σημαντική η παρέα για όλους μας .
Έκανα μια βολτίτσα στη γειτονιά μου και φωτογράφισα λουλούδια  για εσάς.
Να τα λοιπόν!!!
Κίτρινες και λευκές μαργαρίτες.

Μαργαρίτες και μωβ αγριομολόχες.

Μαργαρίτες και άλλα αγριολούλουδα.


Αυτός είναι ο ''Μάης'' που στο χωριό μου βάζουμε στο στεφάνι της Πρωτομαγιάς.

Αυτό το δέντρο το γνωρίζω με το όνομα ''κουτσουπιά'' και βγάζει αυτά τα υπέροχα μωβ ανθάκια.



Αγριος μάραθος!

Ακακία Κωνσταντινουπόλεως! Μοσχομυρίζει.

Αυτές είναι οι μαργαρίτες που έχω φυτέψει





Μυρωδάτη πασχαλιά!!

Αζαλέα!!

Εχω και δημιουργίες όμως . Ένα κολιέ από πολυμερικό πηλό  , με κεντρικό στοιχείο ένα κόκκινο τριαντάφυλλο.

Και σκουλαρίκια από πολυμερικό πηλό , σε σχήμα λουλουδιού, με την σκούρα κηλίδα βεβαίως!!!
Και τέλος χειροποίητοι σελιδοδείκτες  , δωράκια για το Πάσχα!!
Αυτά για απόψε από μένα , σας στέλνω την αγάπη μου και τα φιλιά μου .
Καλό ξημέρωμα σε όλους μας.

65 σχόλια:

  1. Καλησπέρα!Ο Μάραθος μ'αρέσει όπως μυρίζει.Φοβερή η ακακία.Το αγαπημένο μου άνθος είναι η Πασχαλιά.Μας έβαλες και από αυτό.Ευχαριστούμε για τις ανθοφωτογραφίες.Ωραίο και πρωτότυπο δωράκι οι σελιδοδείκτες!Καλό ξημέρωμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι και μένα μου αρέσουν όλα αυτά τα λουλούδια , όσο για τους σελιδοδείκτες , πράγματι είναι πολύ ωραία ιδέα και πολύ οικονομική για δωράκια. Καλό απόγευμα

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραία τα λουλούδια και οι φωτογραφίες σου!!!! Το ίδιο βέβαια και οι δημιουργίες σου!!!!
    Κι εγώ λουλούδια έχω στις δύο τελευταίες αναρτήσεις μου!! 'Ελα να δείς!!!
    Φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα είδα , τα είδα τέλεια λουλούδια αλλά ξέχασα να σχολιάσω τον πάτο σιλικόνης !!!! Τι ανακύκλωση και αυτή!!
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  3. Νικόλ μου, μοσχομυρίζει μέχρι εδώ η πασχαλιά σου και τ' άλλα λουλούδια σου...
    Τέλειαααα
    Και τα κομμάτια σου απλά υπέροχα !!
    Φιλάκια
    Σόφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σόφη μου να είσαι πολύ καλά , τι υπέροχα πράγματα είδα στο μπλογκ σου
      Φιλάκια καλό Π/Σ/Κ

      Διαγραφή
  4. Την Καλημέρα μου Νικόλ και χαρούμενη όπως η λουλουδάτη σου ανάρτηση και οι ωραίες δημιουργίες σου! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό απόγευμα Evie μου με τις όμορφες αναρτήσεις που μας ταξιδεύεις.
      Καλό Π/Σ/Κ φιλιά

      Διαγραφή
  5. nikol moy kalisoy mera se eyxaristo gia to sxwlio soy eyxwmai kai esh na ta ekatosthsis wmos twra exw trelauh mai ta omorfa loyloydia soy kai toys selidodiktes mprabw poli omwrfa dwrakia gia ths giortes kali sinexia filakia.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βάσω μου ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα σχόλιά σου και εσύ κάνεις πολύ όμορφα πράγματα .
      Σε φιλώ , καλό απόγευμα

      Διαγραφή
  6. Πολύ όμορφα όλα..μύρισε άνοιξη...τα λάτρεψα όλα και λουλούδια και δημιουργίες...Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Δελφινάκι μου , ευτυχώς στη γειτονιά μου έχουμε ακόμα λουλουδάκια.
      Καλό απόγευμα και καλό Π/Σ/Κ

      Διαγραφή
  7. Ωραιότατες οι φωτογραφίες σου Νικόλ και οι δημιουργίες σου πολύ ωραίες. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η Πασχαλιά και οι αγριες μαργαρίτες πολύ αγαπημένα λουλούδια. Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες που μας έβαλες. Μύρισε άνοιξη. Οι δημιουργιες σου πολύ ωραίες. Εντυπωσιάστηκα με τους σελιδοδείκτες.
    Καλημέρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες αυτές οι μαργαρίτες που φυτρώνουν μόνες τους είναι πανέμορφες .
      Καλό απόγευμα και καλό Π/Σ/Κ

      Διαγραφή
  9. Δεν μπορώ να ξεχωρίσω κάποιο λουλούδι: Τα λατρεύω όόόλα!!!
    (Ο κήπος μας το αποδεικνύει!!!)
    ;-)
    Και οι δημιουργίες σου όμως, χάρμα οφθαλμών είναι!!!
    Σε φιλώ πολύ-πολύ!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννα μου και γω όλα τα αγαπώ και τα φροντίζω με αγάπη. Είναι η τέλεια ψυχοθεραπεία για μένα.
      Φιλάκια καλό απόγευμα

      Διαγραφή
  10. τι όμορφες εικόνες!!!!!!!!!! Οι σελιδοδείκτες σου είναι τέλειοι!! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κωνσταντίνα μου για την επίσκεψή σου.
      Καλό Π/Σ/Κ\
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  11. Ωραία πολύ τα λουλουδάκια σου αλλά και οι κατασκευές σου φοβερές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι όμορφες φωτογραφίες! Η φύση σε όλο το μεγαλείο της... Και οι δημιουργίες σου είναι πολύ-πολύ όμορφες! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Υπεροχη αναρτηση αλλα και οι δημιουργιες σου τελειες!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλημέρα ! Αχ η Άνοιξη πως μας έχει επηρεάσει! Όμορφες οι φωτογραφίες και οι δημιουργίες σου! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι αυτή η άνοιξη που αναγεννά την ψυχή μας . Φιλάκια

      Διαγραφή
  15. Καλημέρα Νικόλ μου!!Θαύμασα τίς υπέροχες λουλουδιασμένες φωτογραφίες σου, καί τίς πανέμορφες δημιουργίες σου!!Μύρισε Ανοιξη στό όμορφο σπιτικό σου!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Kalos vrefikame!!!Oi fotografies einai yperoxes, alla oi dimiourgies sou einai fantastikes!!! BRAVO! filakia polla

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελμιράκι καλώς ήρθες , υπέροχες και οι δικές σου δημιουργίες

      Διαγραφή
  17. πολυ ομορφες οι φωτο με τα λουλουδακια!!!οι δημιουργιες σου ειναι πολυ ομορφες!!!καλο σκ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Σαν γλυκιά ανοιξιάτικη μέρα,η ανάρτησή σου,Νικόλ, μου έφτιαξε τη διάθεση!
    Έλαβα το δωράκι σου και σ'ευχαριστώ πολύ!
    Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τι υπέροχες Ανοιξιάτικες φωτογραφίες Νικόλ? Αλλά και οι δημιουργίες σου ακόμη καλύτερες! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Αρετή μου η άνοιξη στη φύση και στις ψυχές μας
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  20. Πολύ όμορφες φωτογραφίες της εξοχής και από τις δημιουργίες σου! Μια μικρή διόρθωση, αν μου επιτρέπεις... το δέντρο που γράφεις Ακακία Κωνσταντινουπόλεως έχει ροζ φουντίτσες αυτό που δείχνεις είναι η ποικιλία ακακίας με την γνωστότερη ονομασία Γαζία.
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη για τα σχόλιά σου , μα κυρίως που με διόρθωσες στην ονομασία του δέντρου . Δεν είναι Ακακία Κωνσταντινουπόλεως (παρότι έτσι μου το λένε) , έχεις απόλυτο δίκιο .
      Καλή εβδομάδα

      Διαγραφή
  21. Ανοιξιάτικες και πανέμορφες οι φωτογραφίες σου.Ανοιξιάτικες και οι δημιουργίες σου όλο γλύκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πολύ όμορφες φωτογραφίες. Ανοίγουν την καρδιά. Οι ανοιξιάτικες δημιουργίες σου πολύ όμορφες. Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σ ευχαριστώ Γιούλα μου , η άνοιξη αρέσει σε όλους τελικά.
      Τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  23. Κι εγώ φύτεψα τέτοιες μαργαρίτες φέτος. Αλλά τα μεγάλα σου φυτά χάρμα οφθαλμών. Καλημέρα και καλή εβδομάδα! Callie by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και έκανες πολύ καλά , είναι συνέχεια ανθισμένες , ανθομελένια μου καλή συνέχεια σε ότι κάνεις .
      Μελένια φιλάκια

      Διαγραφή
  24. Ηάνοιξη σε όλο της το μεγαλείο! Πανέμορφες εικόνες!
    Αλλά και οι δημιουργίες δεν πάνε πίσω, οι σελιδοδείκτες σου πολύ ιδιαίτεροι, είναι τέλειο δωρο!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκη μου ευχαριστώ πολύ , ναι οι σελιδοδείκτες άρεσαν πολύ
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  25. Πολλά φιλάκια γλυκιά μου ταλαντούχα και φυσιολάτρισσα (το'πα καλά άραγε???) φίλη μου!!!! Καλή εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Marie μου με τα τέλεια κεριά σου εύχομαι ότι καλύτερο για σένα
      Σε φιλώ γλυκά

      Διαγραφή
  26. Κοριτσι μου τα λουλουδακια σου ειναι πανεμορφα και τα αληθινα και αυτα που εφτιαξες!!
    Μπραβο, καλη βδομαδα να εχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μίκα μου , υπέροχες και οι δικές σου δημιουργίες
      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  27. Τι όμορφες όλες οι εικόνες σου!!! Πραγματικά σου φτιάχνουν τη διάθεση!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαίρη μου έχω μπει τουλάχιστον 3 φορές και βλέπω τον υπέροχο γιακά σου , ευχαριστώ πολύ .
      Καλή συνέχεια.

      Διαγραφή
  28. Γεια Nikol.
    Είναι όμορφα λουλούδια!
    Τα περιδέραια θα ήταν πολύ ωραίο!
    Καλή εβδομάδα.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πανέμορφες οι ανοιξιάτικες λουλουδάτες φωτογραφίες σου! Αλλά και οι δημιουργίες σου πολύ καλόγουστες!! Να'σαι πάντα καλά και να'χεις μιαν όμορφη εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ και εύχομαι να έχεις και συ καλή και δημιουργική εβδομάδα. Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  30. Καλή εβδομάδα Νικόλ μου! Πολύ ωραίες οι φωτογραφίες και οι δημιουργίες σου! Χαίρομαι που σε βρίσκω σε ανεβασμένη διάθεση!!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Κατερίνα μου ευχαριστώ για τα σχόλια , ιδιαίτερα ευχαριστώ για το σχόλιό σου όσον αφορά την καλή μου διάθεση . Να είσαι καλά με πολλά μηνύματα αισιοδοξίας .
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. hola estoy organizando un party link en mi blog, me gustaria invitarte a el
    http://www.abaloriosycomplementoslaestrellachata.blogspot.com.es/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Unas flores preciosas y una bisuteria maravillosa.
    Besos desde España

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Υπέροχος ο συνδυασμός λουλουδιασμένης Φύσης και εμπνευσμένων δημιουργιών!
    Φιλάκια πολλά Καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Τι όμορφες οι ανοιξιάτικες φωτογραφίες σου Νικόλ μου!!! Λατρεύω τα αγριολούλουδα!!! Και οι δημιουργίες σου είναι υπέροχες και καλοδουλεμένες!!! :)
    Φιλάκια πολλά!!! Καλό Σ/Κ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. πολύ ωραίο το αφιέρωμά σου στα λουλούδια!!Αναρρωτιόμουν πώς ονομάζεται αυτό το δέντρο και το έμαθα τώρα (έχω αποξηράνει άνθη κουτσουπιας για να κάνω κοσμήματα με υγρό γυαλί).Και τα κοσμήματα σου
    εξίσου όμορφα.Μπράβο, Νικόλ!!Είσαι πολύ ευαισθητοποιημένη όσον αφορά το περιβάλλον!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή