7 Ιουνίου 2015

Άρωμα και χρώμα λεμονιού!!!



Αόρατα νήματα ενώνουν τις αισθήσεις μου με το άρωμα του λεμονιού και του λεμονανθού !!!
Με παρασύρει η μυρωδιά τους με την έντονη φρεσκάδα , το υποκίτρινο των λουλουδιών και το λεμονί του λεμονιού!!






Το χρώμα του λεμονιού είναι απαλό σαν χάδι ,!!!!
Το χρώμα των λεμονανθών υποκίτρινο , με άρωμα μεθυστικό , επιβλητικό!!!
Μαραμένοι λεμονανθοί στο χώμα και δεν είναι σκουπίδια!!!!

Οι λεμονιές μου τρείς στο χωριό και μία εδώ στο σπίτι κάνουν καρπούς δύο φορές το χρόνο!!Λατρεύω τα λεμόνια ,  σε κάθε μορφή τους !!!!
Τα ελληνικά λεμόνια , τα ακέρωτα και απεχθάνομαι τα εισαγωγής που μυρίζουν άσχημα!!







Limoncello!!!
Ενα δροσερό λικέρ , ιδανικό για μετά το γεύμα , με ένα παγάκι είναι τέλειο!!!
Η υπόξινη γεύση χαιδεύει  απαλά τον ουρανίσκο!!!

Ενα λικέρ λεμονιού αρκετά εύκολο !!
Είναι Ιταλικής προέλευσης ,αλλά με φρέσκα ακέρωτα λεμόνια έχουμε την δική μας εκδοχή!!





Λεμονάδα!!!
Υπέροχη , δροσερή !!!
Με ένα φύλλο δυόσμου η μέντας είναι το απόλυτο αναψυκτικό του καλοκαιριού!!
Αλλά και το ξύσμα του λεμονιού συνοδεύει μοναδικά τις σαλάτες μας , τα ψητά μας , ακόμα και τα καλοκαιρινά φρούτα!!
Οι δε στυμμένες  λεμονόκουπες αποτελούν καλό φυσικό λίπασμα για τα δέντρα μας !!
Καταρρίπτεται λοιπόν το γνωστό ΄΄τον-την πέταξε σαν στυμμένη λεμονόκουπα΄΄χαχα!!



Διάβασα και γράφω!!
Το λεμόνι είναι ο καλύτερος φυσικός σύμβουλος της υγείας μας !!!

- περιέχει βιταμίνη C
-καταπολεμά τον καρκίνο .
-είναι καλός φυσικός λιποδιαλύτης
-καταπολεμά μικρόβια και ιούς
-κάνει καλό στην όραση.
- καταπολεμά το Πάρκινσον
-μας διατηρεί νέους
καταπολεμά τα μικρόβια και τους ιούς
-βοηθά το έντερο, τους νεφρούς, το αίμα
-
Για αποτοξίνωση του οργανισμού δοκιμάστε ένα ποτήρι νερό με στυμμένο χυμό λεμονιού κάθε πρωί!!

Απόσπασμα από  τη συνέντευξη που έδωσε ο αείμνηστος Θεόδωρος Αγγελόπουλος στον  Μισέλ Φάις


«Ψάχνοντας τότε, το '69, για το χωριό της «Αναπαράστασης», βρέθηκα σ' ένα χωριό ψηλά στα Ζαγόρια. Νοέμβρης μήνας με ψιλόβροχο. Μαύρισε η πέτρα. Πένθιμες γυναικείες φιγούρες χάνονταν στα ερείπια. Μια γέρικη φωνή τραγουδούσε στο έρημο καφενείο: «Μωρή κοντούλα λεμονιά...». Στάθηκε εκεί στην άκρη. Η φωνή ράγισε κι έσπασε έπειτα από λίγο. Εμεινε το τοπίο με τη βροχή. Εμεινα κι εγώ. Αυτό θα 'παιρνα μαζί μου».
Η κοντούλα λεμονιά χαμήλωσε τους κλώνους της για να πάρει μαζί της τον σκηνοθέτη, αφού με αυτό το τραγούδι τον αποχαιρέτισαν οι φίλοι του στο τελευταίο του ταξίδι. Κερωμένα, αποπρασινισμένα τα λεμόνια. Κερωμένοι, χρεωμένοι, αποπρασινισμένοι κι εμείς. Η στυμμένη λεμονόκουπα δεν βρίσκεται μόνο στα σκουπίδια... πολλοί ήδη την αντικρίζουν στον καθρέφτη, την αντικρίζουν και στον ζωντανό μελλοντικό χάρτη της χώρας τους.
Έντυ
Καλή εβδομάδα σε όλους με άρωμα και γεύσεις λεμονιού!!
Υ.Γ. Να προσθέσω  ότι στη Βενεζουέλα και μου το θύμισε ο καλός μου φίλος ο Πύλαρος στο σχόλιό του  και τον ευχαριστώ, μόνο μοσχολέμονο (λάιμ) είχαμε !!! Δεν είχα δει ποτέ κίτρινο λεμόνι !!!!

80 σχόλια:

  1. nikol, εξαιρετική η δημοσιέυση σου! Έχω μια περίεργη λατρεία στα λεμόνια. Μου αρέσει να στύβω και να κάνω λεμονάδες, λίγο ξύσμα στις σαλάτες, στη φακή και σε πολλά άλλα, ένα ποτήρι νερό με λίγο λεμόνι και μια κουταλιά μέλι κάθε πρωί, όπως γράφεις κι εσύ, σκέτα κομμένα σε φέτες με ννερό (ιδανικό για μένα που δυστυχώς δεν πίνω πολύ νερό)... όπςω κατάλαβες λατρεύω τα λεμόνια και χαίορμαι να βλέπω και τις λεμονιές να μοσχομυρίζουν.
    Καλή εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δική μου είσαι εσύ !!! Ολα θαυμάσια αυτά που κάνεις και χαίρομαι γιατί πραγματικά είναι αυτά τα μικρά που μας αρέσουν !!! Τα φιλιά μου Μαράκι μου και καλή εβδομάδα

      Διαγραφή
  2. Το λατρεύουμε αυτο το δέντρο κι ας μη ζει εδω στα ορεινά. Κάτω στην Αργολίδα είναι μαγεία να περνάς μέσα από τα ανθισμένα περιβόλια, σε ζαλίζει το άρωμα!
    Όποτε με φιλεύουν λεμόνια σπιτικά φτιάχνω οπωσδήποτε λιμοντσέλο, είναι το πιο αρωματικό λικέρ, και λεμονάδα έχω κάνει.
    Ευχαριστούμε για την τόσο ολοκληρωμένη ανάρτηση! Ευχομαι πάντα να παίρνεις πολλούς αρωματικούς καρπούς και άνθη από τα δεντράκια σου! Ξέρω ότι κάνουν γλυκό ακόμα και τα άνθη, αλλά δεν έχω δοκιμάσει ποτέ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρίμα γιατί στα ορεινά δεν γίνονται οι λεμονιές , και να σου πω Νικη μου στην Βενεζουέλα όπως έγραψα σε υ.γ. δεν είχαμε κίτρινα λεμόνια και εδώ τα λατρεύω!!!
      Καλή εβδομάδα με πολλή αγάπη

      Διαγραφή
  3. Α... και χτες άκουγα στο ραδιόφωνο, πως το ιδανικό πρωινό είναι ένα ποτήρι χλιαρό νερό με λίγες σταγόνες λεμόνι.
    Λατρεύω τα λεμόνια και όλα τα παράγωγα. Και τη μυρωδιά του κυρίως!...
    Νικόλ μου ονειρεμένη και μυρωδάτη η ανάρτησή σου!
    Καλή σου εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αξίζει να δίνουμε την ανάλογη σημασία στον οργανισμό μας με αυτό το πολύτιμο λεμόνι !!!Τόσο απλά τόσο όμορφα είναι !!
      Ευχαριστώ Μαρία μου
      Φιλάκια και καλή εβδομάδα!!!

      Διαγραφή
  4. Λατρεύω τα λεμόνια, έχω στον κήπο μου στην Κεφαλονιά μια λεμονιά υπήρχε εκεί όταν γεννήθηκα, κάθε καλοκαίρι την βρίσκω γεμάτη λεμόνια κόβω τα ώριμα κι αυτή εξακολουθεί να ανθίζει για δεύτερη παραγωγή, και μου αρέσει το λεμόνι σχεδόν σε όλα τα φαγητά μα και στο νερό μου βάζω μερικές σταγόνες.

    Μια φορά κι έναν καιρό ζούσα στα τροπικά μέρη οι κάτοικοι εκεί τρώνε τα πράσινα limones verdes Limes αγγλικά, μοσχολέμονα Ελληνικά.
    Είχα λοιπόν έναν κήπο με μια τεράστια λεμονιά η οποία έκανε κίτρινα λεμόνια σαν αυτά που λέγαμε στην Ελλάδα "φαουλάρικα" δηλαδή με χοντρή φλούδα. Οι ντόπιοι δεν τα τρώγανε τα έκοψα λοιπόν και τα πήγα σε Ελληνικό βαπόρι, έγιναν ανάρπαστα.

    αρωματική η ανάρτησή σου αγαπητή μου Νικόλ

    Καλή εβδομάδα

    με αγάπη
    Γαβριήλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λάτρης των λεμονιών και εσύ Γαβρίλη μου !!! Πράγματι ζουν πολλά χρόνια οι λεμονιές και μετά τόσα χρόνια είναι το δέντρο που βρίσκεις στη θέση του !!!
      Είναι αλήθεια ότι και εμείς στη Βενεζουέλα το μοσχολέμονο είχαμε και το έγραψα σε Υ.Γ. φαντάσου λοιπόν την έκπληξή μου με τα κίτρινα λεμόνια!!!
      Καλή εβδομάδα να έχεις με υγεία πάνω απ΄όλα!!
      Με αγάπη και ευχαριστίες

      Διαγραφή
  5. Δικιά μου είσαι εσύ!!
    Λατρεύω το λεμόνι σε όλες του τις...μορφές...και το καταναλώνω άφοβα πάντα και παντού! χαχα!
    Η μάνα μου το είχε για φάρμακο...μου έλεγε "να μη σου λείπει ποτέ το λεμόνι από το σπίτι" και φυσικά τα κερωμένα μακριά κι αλάργα!!...ακόμα και για εγκαύματα κάνει το λεμονάκι!!
    Αν θες κι εσύ θα ήταν μεγάλη μου χαρά να υπάρχει αυτή η ανάρτηση στο Life Images!!

    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά σε όλους μας αρέσει το λεμόνι σε κάθε μορφή του και όχι άδικα!!Και δίκιο είχε η μάνα σου , ποτέ δεν μου λείπει !!
      Να είσαι καλά Μαρία μου και καλή μας εβδομάδα !!!
      Σε φιλώ γλυκά

      Διαγραφή
    2. Ήμουν σίγουρη πως είχα αφήσει μήνυμα προχτές...θέλω να σε ευχαριστήσω που έφερες χρώμα και άρωμα λεμονιού στο Life Images!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
    3. Φαγώθηκε μάλλον !!!!! Χαχαχχα

      Διαγραφή
  6. Είμαι…..λεμονού,τι να κάνουμε τώρα!
    Κάθε μέρα μισό λίτρο τσάι με λεμόνι αλλά όχι πάντα στο μπαλκόνι!
    Τελικά εγώ δεν θα πεθάνω ποτέ κουφάλα νεκροθάφτη με τόση βιταμίνη C που έχω ποτίσει την κορμάρα μου!
    Άσε που θα θυμάμαι και αυτά που δεν θα θέλω να θυμάμαι!χα,χα,χα
    Τις φιλούρες μου Νικόλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κορίτσι αν είναι έτσι μας βλέπω απέθαντες!!! Τι καλά !!! Ευτυχώς που έχω και σένα και βλέπεις με άλλο μάτι και πιο πέρα !!!
      Φιλιά πολλά , να περνάς καλά εκεί στην Ανδρο και είπαμε το γαιδούρι του Μήτσου πέθανε !!χαχα

      Διαγραφή
  7. Μμμμμμμμμ μας αρωμάτησες τις οθόνες Νικόλ !!!!!
    Λατρεύω το λιμοντσέλο, τη λεμονάδα, το γλυκό του κουταλιού και το παραδοσιακό γλυκό του κουταλιού της Άνδρου από λεμονανθούς !!!!!! Είσαι τυχερή που έχεις δικά σου λεμόνια !!!!
    Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα με άρωμα λεμονιού !!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκό από φλούδα λεμονιού έχω φτιάξει αλλά με ανθούς έχω μόνο φάει και είναι τρέλα!!! Τα λεμόνια είναι από μόνα τους το φυσικό μας φαρμακείο και τελικά όλοι αγαπάμε και χρησιμοποιούμε το λεμόνι!!!
      Να έχεις καλή εβδομάδα με την αγάπη μου

      Διαγραφή
  8. nikolmoy th yperoxh anartish uayma tolimontselo na eisai kala polla filia.........kalh ebdomada.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βάσω μου τι κάνεις; Σε έχουμε χάσει !!Καλά να είσαι καλή μου μόνο !!! Χάρηκα που σε ξαναείδα και ευχαριστώ !!!
      Να είσαι καλά και να δημιουργείς συνέχεια
      Σε φιλώ με αγάπη

      Διαγραφή
  9. Υπέροχη ανάρτηση , Μαρία μου !!!!! Τα λεμόνια η αδυναμία μου - τα λατρεύω !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Νικάκι μου !!! Καλή εβδομάδα και αρωματισμένη !!! Τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  10. Ανήκω στους πολύ καλούς φίλους του λεμονιού.
    Ένα προϊόν απαραίτητο στη ζωή του ανθρώπου.
    Πολύ χρήσιμη η ανάρτησή σου.
    Νάσαι πάντα καλά καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που και οι φίλοι μου αγαπούν αυτό το φυσικό φάρμακο της φύσης !!!
      Σου εύχομαι καλή εβδομάδα !! Ευχαριστώ πολύ

      Διαγραφή
  11. Τυχερή που έχεις τις δικές σου λεμονιές ! Εδώ δεν νομίζω να μπορούσαν να επιβιώσουν...Λεμονάδα φτιάχνω το καλοκαίρι .
    Η ανάρτηση σου μοσχομύρισε λεμόνι και δροσιά ! Να είσαι πάντα καλά Νικόλ μου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι σπουδαίο να έχεις δικά σου δέντρα και είναι αλήθεια Ολυμπία μου ότι σε ορεινά μέρη δεν ευημερούν !!
      Καλή εβδομάδα με την αγάπη μου

      Διαγραφή
  12. Διαβάζουμε και γράφουμε τόσα κάθε μέρα, καλή μου Nikol, προβληματισμούς, φιλοσοφίες, αναλύσεις κλπ, κλπ. Κι έρχεσαι με μια ανάρτηση γεμάτη αισθήσεις, και μας ανεβάζεις το ηθικό. Διαπιστώνω ξανά, πόσο ανάγκη έχουμε αυτά τα όμορφα γραπτά με την καθαρότητα και την ομορφιά τους.
    Δε χορταίνω να κοιτάζω μια λεμονιά. Το μόνο «παράπονο» που έχω για τον τόπο μας εδώ, μέσα στα ψηλά βουνά μας, είναι που δε σηκώνει τις λεμονιές.
    Είδα και τους στίχους μου, στη σελίδα τού μπλογκ σου, Nikol. Είναι μεγάλη η τιμή που μού κάνεις. Σ’ ευχαριστώ πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρη μου είναι επειδή και εγώ διατηρώ στη ζωή μου τα απλά και υπέροχα της φύσης δώρα!! Αυτό τουλάχιστον μπορώ να το κάνω , τα υπόλοιπα είναι και δύσκολα και δυσεπίλητα!!
      Οπως έχω δει το χωριό σας πράγματι με τόση παγωνιά δύσκολο να ριζώσει !!!
      Η τιμή είναι δική μου και είναι κάτι που διάβασα και μου άρεσε , τόσο απλό !!!
      Να είσαι καλά με την αμεσότητα και την απλότητα του λόγου σου-σας!!!

      Διαγραφή
  13. Aρωματική η ανάρτησή σου!! Να σαι καλά Νικόλ μου. Άλλη μια φορά μας γέμισες χρώματα και αρώματα. Λατρεύω τα λεμόνια. Κι εμείς έχουμε τρεις λεμονιές δίφορες. Υπέροχο να μυρίζεις τα άνθη της.
    Ωραίο αφιέρωμα έκανες στο λεμόνι και κατάριψες την αποψη της στυμμένης λεμονόκουπας.
    Καλή σου εβδομάδα
    Να σαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι αυτά που λέμε Άννα μου τα απλά και όμορφα που μέσα στην καθημερινότητα τα προσπερνάμε !!
      Σε φιλώ με την αγάπη μου

      Διαγραφή
  14. Καθημερινή συνήθεια και λατρεία το λεμόνι Νικόλ μου!
    Τα λατρεύω και πίνω κάθε μέρα!
    Μερικές φορές τρελαίνομαι και να ρουφάω το χυμό κατευθείαν από την λεμονόκουπα και με κοροιδεύει ο άντρας μου!
    Δεν θα μπορούσα να ζήσω χωρίς λεμόνια με τίποτα!
    Πολύ μυρωδάτη η ανάρτησή σου!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α εσύ παραείσαι δικιά μου !! Τέλεια η γεύση του φρεσκοστιμμένου λεμονιού!!!
      Ρούφηξε εσύ και άσε τον αντρούλη σου να σε κοροιδεύει , βιταμίνη C φουλ !!!
      Φιλάκια και αγάπη

      Διαγραφή
  15. Χρώματα και αρώματα μας γέμισες σήμερα καλή μου Νικόλ.Εχω και εγώ μία λεμονια αλλά δεν είναι τόσο παραγωγική τα λίγα όμως λεμόνια που κανει φτάνουν για να φτιάξω το πιο όμορφο,αρωματικό και δροσερό λικέρ.Καλή και γλυκιά εβδομάδα να έχεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι αυτό το λικέρ είναι θαυμάσιο !!! Και μένα η δική μου των Αθηνών κάνει πολύ λιγότερα από του χωριού !!!
      Λες να φταίει η ρύπανση;;;;
      Καλή εβδομάδα Κατερίνα μου με αγάπη

      Διαγραφή
  16. Καλημέρα Νικόλ μου
    Τι όμορφο να προετοιμάζεις
    εδέσματα με θησαυρούς της φύσης
    Καλή εβδομάδα

    φιλάκι γλυκό ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξανθιά μου ποιητική ψυχή η φύση μας εμπνέει για πολλά !!!
      Σε φιλώ γλυκά

      Διαγραφή
  17. Νομίζω πως το λεμόνι, μαζί με το μανταρίνι και τον δυόσμο, είναι από τις πιο υπέροχες "αναμνήσεις όσφρησης" (αν θα μπορούσα να το θέσω έτσι!) που θα μπορούσα να έχω!
    Το αγαπώ πολύ το λεμόνι!
    Και το χρησιμοποιώ εξίσου πολύ!!!
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, κορίτσι μου!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΄΄Αναμνήσεις όσφρησης΄΄ πολύ ωραία φράση !!1
      Μόνο που θα έβαζα μέσα και τον βασιλικό Συριανάκι μου!!
      Καλή εβδομάδα και καλές δουλειές !!!
      Φιλάκια γλυκά!!

      Διαγραφή
  18. Τι λες τώρα, Νικόλ,… για λεμόνι λατρεμένο που μόνο στα μακαρόνια δεν το χρησιμοποιώ, πίστεψέ με, αυτό μου λείπει.

    Βάλ’ το στην κατάψυξη και τρύβε το πάνω σε φαγητά, όπως π.χ. στο ρύζι… καταπληκτικό!

    «Του παραδείσου λεμονιά, ένα κλαδάκι λησμονιά φύλαξε και για μένα»… που τραγουδάει και ο Θαλασσινός!

    Καλή εβδομάδα, κοπέλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραίοι οι στίχοι του Θαλασσινού, υμνεί με υπέροχο τρόπο αυτό το μοναδικό δέντρο !!!! Χαίρομαι που απολαμβάνεις το χυμό μετ ις πολλές βιταμίνες !!
      Μια μεγάλη αγκαλιά !!!

      Διαγραφή
  19. Καλή βδομάδα να χεις Νικολίτσα μου!! Η αλήθεια είναι πιο μικρή δεν το χα και σε πολύ υπόλειψη το λεμονάκι αλλά μεγαλώνοντας είναι μεγάλη αγάπη!! Τελευταία τρώω πολύ την λευκή φλούδα του κι ειδικά τώρα η σπιτική λεμονάδα πάει κι έρχεται!!
    αυτό όμως που από μικρή με ξετρέλαινε είναι η μυρωδια από τα ανθάκια λεμονιάς!! Μοσχοβόλι!!
    Σε φιλώ με αγάπη!!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριλενάκι μου καλά να είσαι με ότι κάνεις καλό μου καινα απολαμβάνεις ότι σου αρέσει και σε ποιότητα και σε ποσότητα!!! Την αγάπη μου και τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  20. Θα κάνω τη διαφορά, σε σχέση με τους προλαλήσαντες: ενώ μικρή έτρωγα λεμόνια ολόκληρα σχεδόν, μεγαλώνοντας άλλαξα. Δεν μπορώ να το φάω αυτούσιο, και ενώ το προσθέτω στο φαγητό, σπάνια θα ρίξω το χυμό του πάνω από το κρέας ή το ψάρι που θα φάω (μου αρέσουν οι γεύσεις "καθαρές" και το λεμόνι με την οξύτητά του, επηρεάζει πολύ την αρχική γεύση του κρέατος ή του ψαριού - για τον δικό μου ουρανίσκο, πάντα!!)
    Θυμάμαι παλιότερα, μια θεία μου μού είχε φτιάξει σπιτική λεμονάδα, και είχε προσθέσει μέσα και μαγειρική σόδα. Ακόμη θυμάμαι την τέλεια γεύση της - τόσο διαφορετική!
    Το λιμοντσέλο, πάντως, το τιμώ δεόντως.
    Φιλιά πολλά, καλή εβδομάδα να έχεις!

    Υ.Γ. Το δωράκι σου το παρακολουθώ μέσω barcode και το βλέπω να έχει φτάσει στα μέρη σου... και να έχει κολλήσει από τις 4 του μηνός στα ΕΛΤΑ της περιοχής σου. Θέλω να πιστεύω πως δεν ολιγωρούν, και πως τις επόμενες μέρες θα το έχεις στα χέρια σου! Αν όχι, θα επικοινωνήσουμε για να σου δώσω τον κωδικό του, ώστε να το ζητήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι [πολύ ενδιαφέρουσα η άποψή σου Ελλη μου , αλλά πως να το καταλάβω !!! Θα δοκιμάσω όμως και κυρίως το ψάρι που αγαπώ και το τρώω με τίγκα λεμόνι !!
      Με τα ΕΛΤΑ μην αμφιβάλλεις , θα μείνει εκεί αρκετές μέρες . Στην περιοχή μας και ειδικά σε μένα έχουν χαθεί πολλά δέματα αλλά φωνή βοώντος εν τη ερήμω !! Μόνο με barcode μπορείς να το πάρεις κάποτε !!!
      Καλό σου βράδυ με πολλά φιλιά αγάπης!!!

      Διαγραφή
  21. Εγώ φιλενάδα μου θα έρθω να συμφωνήσω με την Έλλη..... τις γεύσεις τις θέλω καθαρές και το λεμόνι τις χαλάει..... πίνω όμως την σπιτική λεμονάδα μα και το Limoncello!!!!!! Πολλά φιλιά και ευχές για όμορφη εβδομάδα!!!!

    Υ.Γ. Μου έλειψες!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα να δεις πόσο μου λείψατε !!!!! Τελικά έχει βάσει και η άποψη των ΄΄καθαρών γεύσεων΄΄
      Σε φιλώ με αγάπη

      Διαγραφή
  22. Σαν το κανελλάκι μας, λατρεύω κι εγώ τα λεμόνια και τη μυρωδιά τους κι όλα! Κι ευτυχώς έχουμε δύο δικές μας λεμονιές!Όσο για την υγεία μας... μακάρι να το είχαμε σε καθημερινή βάση στο πιάτο μας και στο ποτήρι μας!
    Καλή εβδομάδα Νικόλ μου!
    Φιλάκια πολλά!♥
    .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α εγώ το έχω σε καθημερινή βάση Αριστέα μου !!! Ειδικά για λεμονάδα τρελαίνομαι , με λίγη σόδα μέσα γίνεται σούπερ όπως είπε και η Ελλη πιο πάνω !!!
      Φιλάκια πολλά και καλή συνέχεια!!!

      Διαγραφή
  23. Στην υγεια σου!
    Καλή εβδομάδα :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αγαπημενη μου αγαπω τα λεμονια και τη λεμοναδα τη σπιτικη!
    Να εισαι παντα καλα! φιλακια πολλα πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κική μου ,να είσαι καλά , ευτυχισμένη και γεμάτη με το βιβλίο σου να περνάει σε πολλά χέρια !!
      Φιλάκια γλυκά

      Διαγραφή
  25. Olá, Nikol, querida,

    Que delícia!

    Eu amo limonada e tudo o que é feito com esses perfumados limões.

    Lindo de se ver o seu limoeiro carregadinho.

    Adoro também com hortelã!

    beijinhos, tenha uma bonita semana,

    Lígia e =^.^=

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Holaq Ligia , gracias por la visita !!! Ves a todos les gustan los limones !!!
      Besitos desde Atenas

      Διαγραφή
  26. Γειά σου Νικόλ με τις ωραίες και αρωματικες λεμονάδες σου,δεν είμαι και τόσο του λεμονιού αλλα είναι το αγαπημένο μου δένδρο ακόμα και τα φύλλα του αν τα βάλεις σε χλιαρό νερό αρωματίζουν το χωρο ή ένα σκεύος που μυρίζει άσχημα.Να είσαι καλά σε φιλώ !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι έκπληξη !!! Ομως το άρωμα των λουλουδιών σου αρέσει σίγουρα αγαπημένη μου Μεταξία
      ΣΕ φιλώ με την αγάπη μου

      Διαγραφή
  27. Τη ωραία ανάρτηση Νικόλ ..γεμάτο άρωμα ..
    μου αρέσει πολύ η λεμονιά σαν δεντρό ..και κάθε χρόνου
    λέω να πάρω ένα .....φέτος θα πάρω,, γιατί ζήλεψα την
    Limoncello !!! χαχαχα ..
    καλό καλοκαίρι ...φιλάκια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το σπιτικό Limoncello Ειρήνη μου είναι απίστευτα αρωματικό, καμμία σχέση με του εμπορίου !!!
      Να είσαι καλά , με πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  28. Τρελαίνομαι για τα λεμόνια και ιδιαίτερα τα ακέρωτα!! Έχει πολύ όμορφο άρωμα και δίνει απίθανη γεύση στα φαγητά, και το limoncello είναι πολύ δροσιστικό τώρα το καλοκαίρι!!!
    Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά Στέλλα μου πολλοί αγαπάμε αυτό το υπέροχο λεμόνι και τα παράγωγά του !!!
      Σε φιλώ με αγάπη

      Διαγραφή
  29. Αγαπημένη Μαρινικόλ μου
    πάλι με χρονια με καιρούς με ξαναβλέπεις (θαρρώ οτι ίσως με δεις και ζωντανή σύντομα...συμμαθήτρια),συγγνώμη για την αποχή αλλά οι λόγοι πολυποίκιλη και έχουν σχέση φυσικά μόνο με μενα.
    Να σου πω λοιπόν οτι λατρεύω κάθε προϊόν που μας παρέχει η Φύση,απο φρούτο και λαχανικό μέχρι άνθη.
    Οταν μάλιστα έχουν και τέτοιο μεθυστικό άρωμα που εμπλέκεται με τις μνήμες μου γίνεται ακόμα πιο απαραίτητο για τη φυσική μου συνέχεια.Οπως λοιπόν καταλαβαίνεις...αγαπώ λεμόνι!
    Μου έκανε εντύπωση που εγραψες οτι δεν είχατε κίτρινα λεμόνια. Κι εγω που νόμιζα οτι υπάρχουν παντού!!!
    Νάσαι καλά και να απολαμβάνεις κάθε μοσχοβολιά απο όπου κι αν προέρχεται και να χαιδεύει τις μέρες σου!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ αυτά τα διάφορα προβλήματα που δεν ησυχάζουμε!!
      Μακάρι να είσαι σύντομα κοντά μας Χαρά μου είναι τελικά ζωτικής σημασίας αυτές οι δημιουργικές συναντήσεις!!
      Σε φιλώ γλυκά και θα τα πούμε σύντομα

      Διαγραφή
  30. Ε αφού μας διατηρεί νέους, το υιοθετώ! Πλάκα κάνω, μου αρέσει πολύ το λεμόνι κυρίως στα φαγητά, αλλά και στο τσάι το χειμώνα. Καθώς και η λεμονάδα (από λεμόνι;; !!) Φιλιά πολλά Λεμονίτσα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πετρούλα μου πάντα περιεκτική !!!
      Καλή σου εβδομάδα με τα φιλιά μου

      Διαγραφή

  31. Palavras gentis são um favo de mel, doçura para a alma
    e saúde para o corpo.(Pr 16,24)
    Amo limão, minha bebida favorita!!
    Obrigada amiga, pela visita atenciosa!
    Beijo grande, Marie.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Λατρεύω το λεμόνι, τον χυμό του, το άρωμα του, τον ανθό του. Λατρεύω και το λιμοντσέλο... άντε στην υγειά μας και καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Μ' αρέσουν πολύ οι λεμονιές, τ' ανθάκια και το άρωμά τους. Και το λεμόνι στα φαγητά. Και το λικέρ λεμόνι. Αλλά όχι η λεμονάδα....
    Στην υγειά σου, κορίτσι!!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Να είσαι καλά Αλεξάνδρα μου με ότι αγαπάς στην κάθε μέρα σου !!!
    Φιλάκια και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Πω...πω... ολες οι λεμονοφιλες εδώ εχουμε μαζευτει Νικολ μου ... μα και πως να μην μαζευτουμε που οι μυρωδιες της αναρτηση σου εστω και καθυστερημενα έφτασαν μεχρι την Κρήτη ... λεμονακι καθε πρωί στο νερο.. που πινουμε.... λεμονακι γλυκο του κουταλιού... και λεμοναδα που πάει συνεφο.....εφου εχουμε λεμονιες . να βαλεις ξυσμα πανω απο μακαροναδα... να δείς ... Νικολ μου λεμονάτη... αν και εχω προβλημα με τα ξινά μουδιαζουν οι παρειές μου .. του δινω και καταλαβαινει.. το λεμονακι μυρωδατο κι απο το περιβόλι αφρατο......φιλεναδα να έχεις μια ομορφη εβδομαδα . καλο σου βραδυ... φιλακιααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Εφύτεψα μια λεμονιά με λίγα πράσινα κλωνιά,
    εφύτεψα μια λεμονιά μέσα στη βαρυχειμωνιά,
    αχ και πότε θα μεγαλώσει
    τον ανθό της να μου δώσει.
    Είν’ το κορμάκι της λιγνό αναστενάζω και πονώ,
    είν’ το κορμάκι της λιγνό κι αν μαραθεί τι θα γινώ,
    την σκαλίζω την ποτίζω
    και με δάκρυα τη ραντίζω.
    Αχ Παναγιά μου πως αργεί να ‘ρθει μια μέρα μιαν αυγή,
    αχ Παναγιά μου πως αργεί το πρώτο ανθάκι της να βγει,
    για να φτιάξουμε γλυκιά μου
    το στεφάνι μας του γάμου........

    Μοσχοβόλησε η γειτονιά, Νικόλ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Και εγω που νόμιζα ότι ήμουν η πλέον ...ξινή!!!! Τρελλάινομαι για λεμονάκι!!! Λεμονάδα σπιτική, limoncello, lemon pie και ό,τι μυρίζει τη φρεσκάδα του λεμονιού, απλά το λατρεύω!!!!!
    Να'σαι καλά, Νικόλ μου που μοσχοβόλισες τη γειτονιά μας!!
    Πολλά ζεστά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Έχω κι εγώ τρελή αδυναμία στα λεμόνια αλλά σπάνια βρίσκω ακέρωτα δυστυχώς...
    Πάντως η μυρωδιά των δικών σου σίγουρα είναι ακαταμάχητη!

    Σε φιλώ γλυκό κορίτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή