6 Δεκεμβρίου 2015

Δεκαεννέα μέρες ακόμα!!!!




Έφτασαν τα Χριστούγεννα που τα πολλά λαμπιόνια μοιάζουν θαμπά και ανέλπιδα !!
Κάνω τις Χριστουγεννιάτικες σκέψεις μου εικόνα και  μοιράζομαι μαζί σας !!!
Εκατομμύρια λαμπιόνια και αν ανάψουν 
το μόνο σίγουρο είναι το αβέβαιο μέλλον μας !!
Το θαύμα της γέννησης δεν μπορεί να σταματήσει τον κατήφορο της οικονομικής και υπαρξιακής μας κρίσης.




Η ανεργία καλπάζει , οι άνθρωποι δεν έχουν σπίτια για να τους πουν τα κάλαντα και τα παιδιά πεινούν !






Τα νοσοκομεία απογυμνώθηκαν από υλικά , το φακελάκι καλά κρατεί , οι πρόσφυγες αναζητούν με αγωνία μια στάλα χώμα αν προλάβουν και δεν τους καταπιεί το νερό!!!



Άλλωστε τι είναι τα Χριστούγεννα !!!
Οι πόλεις πρέπει να στολιστούν , ν΄ανάψουν το δέντρο στις πλατείες λαμπερές περσόνες  να ξοδευτούν λεφτά , όμως





το γυαλιστερό περιτύλιγμα και τα πολύχρωμα λαμπάκια , δεν μπορούν να κρύψουν το χάος !!!!
Στα σκοτάδια της ψυχής πάντα να υπάρχει  έστω ένα μικρό , αχνό φως 
βγαλμένο από τα μύχια μας και με στόχο ..
Να φωτίσει ότι μπορεί λίγο ..λίγο.





Για όλα τα παιδιά οφείλουμε να κάνουμε καλύτερες τις μέρες τους και όχι μόνο τις γιορτινές.





Να περάσετε καλά , γαλήνια , με ανθρώπους που αγαπάτε !!!



Γύρω από το Χριστουγεννιάτικο τραπέζι θα ήθελα να ξαναβρεθώ με τους αγαπημένους μου ,που πίστευα ότι θα είναι πάντα εδώ, όμως εκείνοι έφυγαν και έγινα σκιές , πρόσωπα πολυαγαπημένα και πολύτιμα που υπάρχουν πια μόνο μέσα μου !!

Υ.Γ. Ζητώ συγνώμη που δεν απάντησα στα σχόλια σας και δεν σας επισκέπτομαι συχνά , τρέχω απλά να προλάβω !!.
Καλό μας απόγευμα


61 σχόλια:

  1. Αν όλοι σκέφτονταν κι έπρατταν σαν εσένα Νικόλ μου
    όλα γύρω μας θα ήταν φεγγερά ανθρώπινα καλοσυνάτα

    Σε φιλώ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω Ελένη μου , είναι πολλοί που σκέφτονται έτσι αλλά το φως!!!
      Τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  2. Πολύτιμα στολίδια τα λόγια σου Μαρία μου!
    Αυτά που λες κι αυτά που κάνεις, είναι ο ορισμός του καλού Χριστιανού, με την φιλοσοφική διάσταση του όρου.
    Εύχομαι να έχεις πάντα την ψυχική και σωματική δύναμη να προσφέρεις απλόχερα τη λάμψη σου σ' όλους μας!
    Είσαι σπουδαία γυναίκα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στάλες είναι αυτά Μαρία μου και τώρα βρισκόμαστε σε διαρκή καταιγίδα!! Να είσαι καλά και περιμένω..... να σε αγκαλιάσω!!

      Διαγραφή
  3. Παρά το γνωστό μουντό τοπίο που περιγράφεις, Nikol, διαφαίνεται, μέσα από τις λιτές σου εκφράσεις, μια ευγενική ψυχική πληρότητα, κι αυτό αντανακλά σ’ αυτούς που θα σε διαβάσουν.
    Αυτή η αίσθηση αμβλύνει τη λύπη τής απουσίας των πολυαγαπημένων προσώπων που έχουν φύγει από τη ζωή τού καθενός μας.
    Καλή δύναμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρη μου ευχαριστώ ! Πάντα στα λόγια σου βρίσκω το νόημα και ότι διαβάζω με γαληνεύει !!! Να είσαι καλά ..
      Τους χαιρετισμούς μου στην αγαπητή μου Ιωάννα!!!

      Διαγραφή
  4. Καλή σου μέρα αγαπητή μου φίλη.
    Τα λόγια σου δίνουν μια ζωγραφιά του κόσμου όπως τον έχουν καταντήσει όλοι αυτοί που παριστάνουν τους σωτήρες μας.
    Νάσαι καλά καλή μου Νικόλ. Κι΄αν γιορτάζεις σήμερα χρόνια σου πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ντέννη μου , να είστε καλά και πολλά περαστικά στη σύζυγο !!!
      Την αγάπη μου

      Διαγραφή
  5. Νικόλ μου οι πόλεις στολίστηκαν αλλά τα φώτα δεν κατάφεραν να ζεστάνουν τις καρδιές και να απαλύνουν τον πόνο. Μόνο άνθρωποι σαν και σένα το καταφέρνουν αυτό με έργα.
    Καλή εβδομάδα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου έχεις δίκιο οι άνθρωποι έχουν κρύο στην καρδιά και πως να τους ζεστάνουμε !!!
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  6. ΑΝΘΡΩΠΟΣ..αυτό είναι..Νικόλ μου να πράτει όπως νιωθει και να νιαζεται για τον διπλανο του εστω και σε βαρος του χρόνου του και όχι μονο και εσύ φιλη μου ξερεις να το κανεις πολύ καλά Νικολ μου με την γεματη καρδια... .. και όσα γραφεις ειναι η πραγματικη αλήθεια .. αλλα ας παλαίψουμε αυτό το αχνό φωτακι που τρεμοπαιζει μεσα μας να γινει μια μικρή φλογιτσα που θα κρατήσει την ελπίδα μας να μην σβήσει...αγαπημένη μου φιλη
    Να σου ευχηθω και απο εδώ Νικολ μου χρονια σου πολλα για το δευτερο μισο του ονοματός σου να είσαι γερή και να σε χαίρονται οι αγαπημενοι σου.. και εκεινοι που λειπουν θα είναι σιγουρα κοντα σου..με τον δικο τους τρόπο ....γλυκια μου φιλακιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλάκι μου πόσα ευχαριστώ να σου πω για τη ζεστασιά που αποπνέεις , για τα γλυκά και ανθρώπινα λόγια σου και το ξέρεις αγαπημένη μου εγώ ελπίζω , δεν τα παρατάω εύκολα !!!
      Σε γλυκοφιλώ !!!

      Διαγραφή
  7. Xρόνια πολλά ΝΙκόλ μου, να είσαι γερή να δημιουργείς
    και να προσφέρεις πάντα.... φιλάκια !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Σοφία μου , μας λείπεις να ξέρεις !!
      Τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  8. Νικόλ μου χρόνια πολλά και να είσαι καλά να προσφέρεις όπως μόνο εσύ ξέρεις!
    Έτσι είναι τα πράγματα όπως τα λες, τα φωτάκια και τα στολίδια δε φτάνουν να σκεπάσουν τον πόνο και την αγωνία, αλλά τα δικά σου θα φωτίσουν πολλούς!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Μαρία μου τα γράφεις και εσύ και τα γνωρίζουμε όλοι πολύ καλά ακόμα και πόσο αδύνατο είναι να βγούμε από το χάος!!!
      Σε φιλώ με αγάπη

      Διαγραφή
  9. Κορίτσι μου, πόσο δίκιο έχεις... Δυστυχώς, αυτή είναι η αλήθεια...
    Ένα όμορφο περιτύλιγμα του χάους μας και δυστυχώς, φως δεν φαίνεται στον ορίζοντα... Τί να πω...
    Με συγκίνησες και με τον επίλογό σου.... Αστέρι μου, το σπουδαίο είναι να συνεχίσουν να υπάρχουν μέσα σου τα πολύτιμα πρόσωπα... Και στους υπέροχους ανθρώπους, όπως είσαι εσύ, με τη μεγάλη καρδιά, που μόνο να προσφέρουν ξέρουν, αυτό δεν μπορεί να το στερήσει κανείς... Τα πολύτιμα, θα είναι πάντα μέσα σου...
    Φιλί γλυκό και βουρκωμένο!
    Πολύχρονη, γλυκιά μου! Κάθε καλό σου εύχομαι! Οι ομορφιές που μας έδειξες αποδεικνύουν το θησαυρό της ψυχής σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα μου αρέσει κοριτσάκι μου ο τρόπος που αφήνεις το σχόλιό σου , άμεσο χωρίς να προσπερνάς την ουσία και αυτό το εκτιμώ πολύ . Σε φιλώ με αγάπη πολλή

      Διαγραφή
  10. Φιλενάδα με τις δυο γιορτές, να σε χαιρόμαστε!
    Όσο για όλα τ' άλλα τα αφήνω ασχολίστα μιας κι η βόλτα μου στο κέντρο της Αθήνας μου άφησε γεύση πικρή και θλιμμένη...
    Τα χρόνια της "ξενοιασιάς" έκαναν φτερά ...
    Σε φιλώ στη μούρη κι ελπίζω να μπορέσουμε κάπου μέσα στις "γιορτές" να ανταμώσουμε. ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι και βέβαια θα συναντηθούμε στις 15 στο παζάρι !!1 Λες να λείψω φέτος φιλεναδου μου !!! Φιλιά και στις δυο σας!!

      Διαγραφή
  11. Χρόνια πολλά κι ευλογημενα Νικόλ μου.
    Όσα φώτα κι αν αναψουν εφετος , το κλίμα δεν θα το αλλάξουν.
    Δεν το βάζουμε όμως κάτω.
    Καλή δύναμη στο έργο σου.
    Μακάρι όλοι να μπορούμε να βοηθήσουμε λιγάκι.
    Φιλακια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ρένα μου πάντα οφείλουμε ν΄απλώνουμε χέρι ανθρωπιάς !!! Μακάρι όλα τα παζάρια να πάνε καλά γιατί υπάρχουν στόχοι ανθρωπιάς !!! Τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  12. Νικόλ μου, χρόνια σου πολλά και καλά, με υγεία!
    Οι σκέψεις σου με συγκίνησαν... εσύ με συγκίνησες. Τι άλλο να πω;
    Σε φιλώ με αγάπη, καλή δύναμη να έχεις σε ό,τι κάνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εσύ Έλλη μου αφήνεις πάντα το στίγμα σου χωρίς να προσπερνάς και αυτό το κρατώ στο μέρος της καρδιάς !!!
      Σε φιλώ με μια μεγάλη αγκαλιά .

      Διαγραφή
  13. Νικόλ μου ,εύχομαι από καρδιάς χρόνια σου πολλά ,γερή ,δυνατή και χαρούμενη .Οι σκέψεις που συνοδεύουν τις φωτογραφίες ,μια σκληρή πραγματικότητα και μία ελπίδα ότι υπάρχουν ακόμη άνθρωποι σπάνιοι και μοναδικοί όπως εσύ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ολυμπία μου μη νομίζεις ότι είμαι κανένα αξιοθέατο απλά και ανθρώπινα πορεύομαι !! Σε φιλώ με την αγάπη μου

      Διαγραφή
  14. Νικόλ μου καλή δύναμη!!!! Θεάρεστη η προσπάθεια σου!! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι ομορφα πραγματα που εφτιαξες
    Εισαι τοσο δοτικος ανθρωπος που πραγματικα συγκινεις
    Καλημέρα αγαπημένη και καλή εβδομάδα να έχουμε.
    Φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά ότι αγαπάς γίνεται ένας υπέροχος εθισμός Κική μου !! Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  16. Δεκαοχτώ ημέρας! Εύχομαι να τα πούμε στο μπαζάρ! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τι όμορφα πράγματα έφτιαξες Νικόλ!!!το δικό μου το δεματάκι έφυγε σήμερα!!!έχε το νου σου!να σαι καλά και μάκάρι να σκέφτονταν όλοι σαν κι εσένα!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Δέσποινα , έχω το νου μου και ευχαριστούμε για την ευαισθησία σου !!
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  18. παντα με βαζεις σε σκεψεις....ας γινουν οσο γινεται πιο ανωδυνες αυτες οι γιορτες...ας μη συνηθίσουμε σε εικονες ασχημες...ας εχουμε ελπιδα..ελπιδα κ σκοπο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και ελπίδα έχουμε και σκοπό Σοφάκι μου απλά κάθε μέρα νιώθεις το κενό που βυθίζεται ο κόσμος ... Τόσο άδικα..
      Φιλιά και στις τρεις σας

      Διαγραφή
  19. Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου!!! Οι σκέψεις σου με συγκίνησαν... Καλή συνέχεια σου εύχομαι,να είσαι καλά!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χρόνια πολλά Νικόλ!! Να είσαι πάντα γερή και χαρούμενη!!
    Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου!!!
    Καλή βδομάδα!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Παρά τα δύσκολα , αντέχουμε Νικόλ μου!
    Και κάνουμε ό,τι μπορούμε με οδηγό την αγάπη!
    μας έχεις φωτίσει πολλούς δρόμους εξάλλου κι εσύ!
    Σε φιλώ γλυκά♥

    Καλή εβδομάδα και καλή δύναμη σε όσα έχεις να κάνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Δύσκολα είναι για όλους Νικόλ μου. Και πολλές φορές ακόμη δυσκολότερα εκεί που τα φλασ των δημοσιογράφων δεν φτάνουν, εκεί που οι πόρτες είναι ερμητικά κλειστές. Αλλά αντέχουμε και παλεύουμε και ελπίζουμε.
    Καλό κουράγιο να έχεις και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Χρονιά πολλα Νικόλ μου ...με υγεια !!!!
    Πολυ όμορφες δημιουργιες ....
    καλή δύναμη και κουράγιο ...να εισαι καλά και να δημιουργιες .....φιλάκια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Παρά την ομίχλη που μας τυλίγει,
    τα λαμπιόνια λάμπουν για να εορτάσει όλος ο κόσμος την γέννηση του Χριστού.
    Όμως πάντα έτσι ήταν, ο κόσμος η φτώχεια στήριζαν την ελπίδα τους ότι η αυριανή μέρα θα ήταν καλίτερη. Οι διαφημήσεις, οι ρεκλάμες με αγαθά είχαν στο νου τους το κέρδος το οποίο πήγαζε από τον ενθουσιασμό του κοινού να φορέσει κάτι καινούργιο αυτή την ημέρα. De estrenar nuevas ropas
    Την καληνύχτα μου
    Γαβριήλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλησπέρα Νικολίτσα μου!! Χρόνια σου πολλά έστω και καθυστερημένα!! Δεν μπήκα αυτές τις μέρες στο blog καθόλου και μοιράζω αργά τις ευχές μου!!
    Πόσο όμορφα πράγματα!! Εχω στολίσει και φέτος σε γωνιές, τα πήλινα αγγελάκια σου και τις καρδιές από πέρσυ!!
    Πόση αγάπη και δοτικότητα έχεις!! Δεν θέλω να στεναχωριέσαι γιατί είσαι υπέροχος άνθρωπος κι εύχομαι όλες οι αγκαλιές που θα σου δοθούν από φίλους και αγαπημένους, να απαλύνουν τον πόνο σου!!
    Ξέρεις και πόση χαρά θα σκορπίσεις σε όλους αυτους τους παραλήπτες με όλα αυτα τα πράγματα που ετοίμασες;;
    Να σαι καλά αγαπημένη μου, δημιουργική και ν αβρίσκεις αφορμές να χαμογελάς!! Σε φιλώ με αγάπη!! ♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Να είναι πάντα γεροί και να σε πλαισιώνουν όσοι σε αγαπούν και αγαπάς.
    Χρειάζεται πολλή δύναμη η απώλεια. Εύχομαι η προσφορά και η δοτικότητά σου να απαλύνουν τον πόνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Χρόνια πολλά γλυκιά μου εύχομαι ο Θεος να σου δίνει δύναμη.Εχεις κάνει τόσο υπέροχα πράγματα φέτος !!Να είσαι καλά και να χαμογελάς ,μπόρα είναι θα περάσει [έλεγε ο πατέρας μου ]υγεία και αγάπη να έχεις .Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Χρόνια σου πολλά, φίλη μου, έστω και καθυστερημένα... να είσαι καλά και να προσφέρεις αλλά και να λαβαίνεις φως, αυτό το μοναδικό φως των ματιών των παιδιών που τόσο θα χαρούν από την προσφορά σου.
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Nικόλ μου, χρόνια σου πολλά και να ξέρεις πως είσαι τυχερή που απ' τη ζωή σου πέρασαν άνθρωποι που άφησαν το στίγμα τους ώστε η ψυχή σου να είναι γεμάτη απ' αυτούς.
    Να είσαι καλά, να πορεύεσαι στο δικό σου μονοπάτι και να χαίρεσαι όλους αυτούς που υπάρχουν γύρω σου και σ' αγαπάνε προσπαθώντας να γεμίσουν το κενό των ελλείψεων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Πόσο δοτική και πόσο της προσφαράς; Άνθρωπος ξεχωριστός και μας συγκινείς πάντα!!! Σου εύχομαι τα καλυτερα αγαπημένη μου Νικόλ!!! Οι ευχούλες των μικρών παιδιών να αγκαλιάσουν την όμορφη ψυχή σου!!! Χρόνια πολλά γλυκιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Με χρονοκαθυστέρηση σου στέλνω τις ευχές και την αγάπη μου Νικόλ, να είσαι γερή, δημιουργική και χαρούμενη. ΄Ολες οι δημιουργίες σου υπέροχες όπως και η προσφορά σου , θα σε δώ στο παζάρι....Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. χρονια σου πολλα
    γλυκια μου!
    γερη και δημιουργικη!

    ...irida...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Οι διαπιστώσεις σου αληθινές, αλλά πρέπει να παλέψουμε όσο μπορούμε και για μας και γι'αυτούς που δεν μπορούν να το κάνουν!Χρόνια πολλά για τη γιορτή σου, αργοπορημένα αλλά θερμά, και σ'ευχαριστώ για τη συμμετοχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Χρόνια Πολλά, με υγεια , αγάπη και ελπίδα για το καλύτερο Νικόλ μου!
    Καλό Σαββατοκύριακο :)
    Φιλάκια πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Νικολ μου τι ωραία πράγματα έφτιαξες!! Ευτυχώς υπάρχουν άνθρωποι σαν εσένα που με την προσφορά τους δίνουν χαρά, ελπίδα και αγάπη!! Χρόνια σου πολλά έστω και τόσο καθυστερημένα με υγεία και ευτυχία!! Φιλάκια πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Αυτές τις μέρες οι σκέψεις μας πάντα είναι μαζί με αυτούς που όλα αυτά τα απλά δεν μπορούν να τα χαρούν. Είναι όμως και με αυτούς που "εφυγαν" και το κενό τους φαίνεται ακόμη πιο πολύ τέτοιες μέρες. Έχεις τόσο γενναιόδωρη ψυχή και αυτό φαίνεται και από την προσφορά σου και από τον λόγο σου. Πάντα καλά να είσαι Νικόλ μου να χαρίζεις ζεστασιά στους γύρω σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Εκπληκτικες οι δημιουργιες.Χρονια σου πολλα και καλα,
    Περασα μετα απο πολυ καιρο για να σου ευχηθω Υγεια πανω απ ολα!!!!
    Εύχομαι η μαγεία των Χριστουγέννων να μας αγγίξει όλους και να μας δώσει το χαμόγελο και καθετι που χρειαζόμαστε για να είμαστε ευτυχισμένοι στη δύσκολη καθημερινότητα αυτής της εποχής.
    ˛.°★。˛ΟΜΟΡΦΑ ��˛ ΜΑΓΙΚΑ ��˛ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ°.★* *
    ˛°_██_*。*./ \ .˛* .˛.*.★* *★ 。**
    ˛. (´• ̮•)*˛°*/.♫.♫\*˛.* ~`˛_Π_____. * ˛*
    .°( . • . ) ˛°./• '♫ ' •\.˛*../______/~\*.
    *(...'•'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Καλημερα Νικολ! Υπεροχες πραγματικα οι δημιουργιες σου, μια προς μια!
    Σε ευχαριστω για τη συμμετοχη σου στην Αλυσιδα των Ευχων, σου εχω στειλει μεηλ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. υπέροχη φίλη μου.. τι ομορφιές!!! έτσι να μετράς και να υπολογίζεις ΜΟΝΟΝ τα ωραία, σου ευχομαι!! μακια!! καλά Χριστούγεννα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Feliz Natal!!! Que a manjedoura do seu coração esteja pronta para receber o Menino Jesus que irá nascer!!!
    Um ano novo repleto das bençãos de Deus!!!
    Doce abraço com carinho, Marie!

    ΑπάντησηΔιαγραφή